  • 1. Data: 2008-06-28 14:10:50
    Temat: Montaz klimatyzacji na scianie bloku
    Od: "tomek.k" <p...@...sygnaturce.nz>

    Witam,

    chcialbym zamontowac sobie w mieszkaniu klimatyzacje. Klimatyzacja
    zwykle sklada sie z jednostek wewnetrznych i jednostki zewnetrznej...

    I tu pojawia sie moje pytanie: czy moge takie "cos" powiesic sobie na
    scianie bloku? (oczywiscie pod wzgledem prawnym, technicznie to jest
    jak najbardziej mozliwe :). Zamierzam te jednostke powiesic w obrebie
    swojego balkonu (ew. postawic na tym balkonie, ale bardziej pasowaloby
    mi zawiesic na scianie).

    Czy potrzebna jest na to jakakolwiek zgoda / zgloszenie? Jestem jedynym
    wlascicielem lokalu (balkonu chyba tez?), w bloku jest/bedzie wspolnota
    mieszkaniowa (nie sa to zadne mieszkania spoldzielcze/komunalne itp.).

    Najprosciej byloby pewnie pogadac z zarzadca wybranym przez wspolnote,
    tylko ze tej wspolnoty formalnie jeszcze nie ma :) (blok wlasnie jest
    wykanczany przez dewelopera i w najblizszym czasie beda oddawane
    mieszkania). Poniewaz zalezy mi na szybkim wykonczeniu, chcialbym i
    montaz klimatyzacji przeprowadzic w miare szybko.

    W zwiazku z tym nie wiem:
    1. czy w ogole moge sobie te klimatyzacje (agregat zewn.) zalozyc na
    scianie/balkonie
    2. czy lepiej bedzie go postawic na podlodze balkonu (zeby nie rzucal
    sie w oczy) czy moge sobie to spokojnie zawiesic na scianie i nikomu
    nic do tego...

    Z gory dzieki za pomoc :)

    --
    Pozdrawiam, Tomek
    email: tomek (at) krakow.home.pl

  • 2. Data: 2008-06-28 14:30:41
    Temat: Re: Montaz klimatyzacji na scianie bloku
    Od: "Dawid" <d...@s...net.nospam>

> [...]
    > 2. czy lepiej bedzie go postawic na podlodze balkonu (zeby nie rzucal
    > sie w oczy) czy moge sobie to spokojnie zawiesic na scianie i nikomu

    NApisz pismo do spoldzielni do ktorej nalezy blok, umnie tak przerabialem z
    jednym z klientow, wymagane byly takze podpisy od sasiadow (chyba cala
    klatka) ze wyrazaja zgode na klimatyzator. Wiem ze spoldzielnia takze
    wymagala podania ile dB generuje.

    A jak masz upierdliwa spoldzielnie daj na balkonie

  • 3. Data: 2008-06-28 18:14:23
    Od: WitCha <c...@d...vito>

    Dawid wrote:

    > NApisz pismo do spoldzielni do ktorej nalezy blok

    Toś mu doradził.

    --

    Pozdrowienia

  • 4. Data: 2008-06-28 20:28:14
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Uzytkownik "tomek.k" <p...@...sygnaturce.nz> napisal w wiadomosci
    .

    Na powieszenie czegokolwiek na scianie musisz miec zgode. Na postawienie
    juz nie, chocby fizycznie w tym samym miejscu pudlo wypadlo.

  • 5. Data: 2008-06-29 10:35:35
    Od: "MalGosia" <g...@o...pl>

    "tomek.k" napisal
    [ciach]

    Podobny problem mial MarekZ - vide watek z 17.05.2008 pt.
    Spoldzielnia i problem z klimatyzacja w bloku

    pozdrawiam
    Gosia

  • 6. Data: 2008-06-29 12:20:55
    Od: "tomek.k" <p...@...sygnaturce.nz>

    w <news:g47oi5$koq$1@achot.icm.edu.pl>
    MalGosia napisal(a):

    > "tomek.k" napisal
    > [ciach]
    >
    > Podobny problem mial MarekZ - vide watek z 17.05.2008 pt.
    > Spoldzielnia i problem z klimatyzacja w bloku

    Dzieki. Przegladalem archiwum, ale akurat na ten watek nie trafilem.
    Wyglada na to ze zdecydowanie bezpieczniej bedzie postawic agregat na
    balkonie - zwlaszcza ze nie ma barierek, tylko szczelna zabudowa, wiec
    nikomu sie nawet za bardzo w oczy nie rzuci :)

    Czyli sprawa montazu sie w zasadzie rozwiazala, mam tylko jeszcze
    nadzieje, ze nikt mnie nie bedzie scigal za ewentualny halas jaki to
    powoduje... :)

  • 7. Data: 2008-06-29 23:25:42
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    tomek.k wrote:
> [...]
    >
    > Czyli sprawa montazu sie w zasadzie rozwiazala, mam tylko jeszcze
    > nadzieje, ze nikt mnie nie bedzie scigal za ewentualny halas jaki to

    bedzie na pewno :)
    postaw to na grubej gumie jak podstawie, zdecydowanie wycisza