  • 1. Data: 2008-06-28 14:44:57
    Temat: Alimenty na pelnoletnie dziecko
    Od: by_me <j...@g...pl>

    Place regularnie zasadzone alimenty na rzecz syna jego matce. W tym
    roku syn konczy 18 lat i chcialbym placic jemu w zmniejszonej kwocie.
    Nasze stosunki z synem sa bardzo dobre, to ja i moja rodzina pokrywamy
    wiekszosc jego wydatkow szkolnych, prezenty imieninowe i swiateczne,
    kieszonkowe i inne dodatkowe wydatki. Kwota jaka zaproponowalem synowi
    zostala zaakceptowana przez niego. Moje pytanie jest- jak to rozwiazac
    prawnie. Czy syn musi wystapic do sadu o ustalenie wysokosci
    alimentow, czy wystarczy miedzy nami jakas umowa pisemna?
    pzdr!