  • 1. Data: 2008-06-28 17:25:42
    Temat: Kupno mieszkania spółdzielczego
    Od: cranky <d...@p...onet.pl>

    Zamierzam kupić mieszkanie (właściwie prawo własnościowe spółdzielcze do
    mieszkania bez hipoteki), przy czym obecny właściciel ma się wyprowadzić w
    terminie późniejszym (ostateczy termin opuszczenia mieszkania zapisany w
    umowie kupna). Co jeśli nie będzie chciał opuścić mieszkania po tym
    terminie? Mogę go usunąć? Mogę go wymeldować?

  • 2. Data: 2008-06-28 17:54:23
    Temat: Re: Kupno mieszkania spółdzielczego
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    cranky wrote:
> [...]
    > umowie kupna). Co jeśli nie będzie chciał opuścić mieszkania po tym
    > terminie? Mogę go usunąć? Mogę go wymeldować?

    mozesz isc do sądu i wyrok o eksmisję oprawić sobie w ramki.
    Chyba, że kupisz mu kontener 5 m2, a miasto powie ci gdzie masz go postawic.

  • 3. Data: 2008-06-28 21:31:54
    Od: "akohoro" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "cranky" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > umowie kupna). Co jeśli nie będzie chciał opuścić mieszkania po tym
    > terminie? Mogę go usunąć? Mogę go wymeldować?

    możesz wszystko tylko co ci to pomoże. Wumowie notarialnej niech będzie
    zapis ,że zapłacisz po opuszczeniu mieszkania ,a teraz niech bedzie np.: 1/5
    ceny mieszkania ,to będziesz miał jakieś zabezpieczenie.

    akohoro

  • 4. Data: 2008-06-29 05:49:56
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    cranky wrote:
> [...]
    > mieszkania zapisany w umowie kupna). Co jeśli nie będzie chciał
    > opuścić mieszkania po tym terminie? Mogę go usunąć? Mogę go

    problem jest dokładnei identyczny gdyby miał sie wyprowadzić w dzień po
    podpisaniu umowy :)

    troszkę zaufania,

  • 5. Data: 2008-06-30 06:15:09
    Od: Waldemar Fraś <w...@n...ekrakow.net>

    Marek Dyjor pisze:

    > problem jest dokładnei identyczny gdyby miał sie wyprowadzić w dzień po
    > podpisaniu umowy :)
    >
    > troszkę zaufania,
    A może zawrzeć w akcie notarialnym że zapłata będzie po opuszczeniu
    przez sprzedającego mieszkania?

    --
    pozdrawiam
    Waldemar Fras'