  • 101. Data: 2013-09-01 12:43:26
    Temat: Re: Rowerzystka skasowana przez faceta z deską
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 01.09.2013 11:52, Budzik wrote:
    > Osobnik posiadający mail r...@g...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Czyli niosąc deskę mogę spokojnie obracać sie z nią na lewo i prawo nie
    > rozgladając sie czy kogoś uderze?

    Tak!

    ;)

    zen.aspx

  • 102. Data: 2013-09-01 16:37:45
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Robert Tomasik wrote:
> [...]
    > może na kogoś opaść. W wypadku pieszego z deską, normalnym następstwem
    > skręcenia nie jest trafienie rowerzystki, której teoretycznie nie

    w wypadku pieszego z deską normalnym następstwem skręcania jest
    pomyslenie, ze nie wszyscy spodziwaja sie, że facet koło nich ma 3.5 m
    szerokosci i ze trzeba trochę bardziej uwazac niz zwykle.

  • 103. Data: 2013-09-01 19:05:05
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Karol Misiukiewicz" <k...@t...pl> wrote in message
    > troche
    > rozgłosu w TV i skończy sie jeżdżenie po chodnku na rowerze lub
    > przynajmniej mocno sie ograniczy to zjawisko, ktore zagraża zdrowiu a nawet
    > życiu przechodniów.

    jestem przeciw rowerzystom na chodniku, ale to ostatnie stwierdzenie jest
    pwenym naciaganiem faktow - chodniki sa bezpieczne, a wiekszym zagrozeniem
    na nich sa samochody

    http://ibikekrakow.com/2013/05/07/pieszym-na-chodnik
    ach-zagrazaja-nie-tylko-rowerzysci/

  • 104. Data: 2013-09-01 19:33:40
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 01.09.2013 09:09, Andrzej Lawa pisze:

    > Tak samo.

    Jakie samo? Wrotkarz jest legalny na chodniku.

    > Chodnik to miejsce dla pieszych

    No. I gość na wrotkach, rolkach, wózku inwalidzkim, o kulach itp. są
    legalni na chodniku.

    > i należy się spodziewać, że
    > ktoś może nagle rozłożyć ręce, zatrzymać się "w miejscu" czy dać
    > gwałtownie krok w bok.

    Czyli jak jest inwalida o kulach to nie ma prawa na chodniku, bo jak nie
    umie odpowiednio szybko uskoczyć to jego wina, że dostał deską przez łeb?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 105. Data: 2013-09-01 19:34:53
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 30.08.2013 23:06, Robert Tomasik pisze:

    > Tu ni ma co sprawdzać. Nawet, jeśli tam była dozwolona jazda na rowerze,
    > to rowerzystka nie może wjeżdżać w pieszych.

    Przecie nie wjechał, to pierzy przypierdolił mu deską w gwałtownym ruchu...

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 106. Data: 2013-09-01 19:36:20
    Temat: Re: Rowerzystka skasowana przez faceta z desk
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 31.08.2013 16:20, Robert Tomasik pisze:

    > Sugeruję, ze to w tym wypadku bez większego znaczenia.

    Znaczy jak ci star z dechami zajedzie drogę, to jesteś ty winny, bo nie
    uskoczyłeś ?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 107. Data: 2013-09-01 19:39:41
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> napisał w
    wiadomości news:52237b14$0$1268$65785112@news.neostrada.pl...

    > Znaczy jak ci star z dechami zajedzie drogę, to jesteś ty winny, bo nie
    > uskoczyłeś ?

    Nie widzę związku, ze sprawą.

  • 108. Data: 2013-09-01 19:57:40
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 01.09.2013 19:33, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Jakie samo? Wrotkarz jest legalny na chodniku.

    Ale zrozum, ze

    Rower na chodniku moze pojawic sie legalnie w wielu przypadkach

    Przypadkowe skasowanie deską "nielegalnego" rowerzysty jest takie samo
    jak przypadkowe "wybicie szyby w zle zaparkowanym samochodzie"

    > No. I gość na wrotkach, rolkach, wózku inwalidzkim, o kulach itp. są
    > legalni na chodniku.

    I rower czesto tez.

    zen.aspx

  • 109. Data: 2013-09-01 20:03:09
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-09-01 19:57, Użytkownik hikikomorisan napisał:

> [...]
    >
    > Przypadkowe skasowanie deską "nielegalnego" rowerzysty jest takie samo
    > jak przypadkowe "wybicie szyby w zle zaparkowanym samochodzie"

    Nie tak dawno na tej grupie wytłumaczono mi że jak w czasie cofania
    przywaliłem w nielegalnie zaparkowany pojazd to była wina przywalającego.
    Jak przywali przechodzień deską to już wina nielegalnie zaparkowanego
    samochodu lub nielegalnie jadącej rowerzystki.
    Fajna jest ta zmienna interpretacja.

    Pozdrawiam

  • 110. Data: 2013-09-01 20:10:32
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 01.09.2013 20:03, RadoslawF wrote:

> [...]
    > Jak przywali przechodzień deską to już wina nielegalnie zaparkowanego
    > samochodu lub nielegalnie jadącej rowerzystki.

    No to jest proste. NAsze prawo jest proste i jasne. Dlatego
    interpretacje zdarzenia są... jakie są. Raz z lewa, raz z prawa. Wygrywa
    glośniej krzyczaca papuga.

    Poszkodowany zwykle jest stawiany w gorszej sytuacji. Sprawca ma ochrone
    prawna. Widac na grupie

    - koles co pobil dziadka nr 1 /na oczach monitoringu/ smieje sie z izraela

    - koles co pobil dziadka nr 2 "szczesliwie" zatrzymany, ale nie za ...
    pobicie dziadka nr 2

    - rowerzystka, ktorej ktos przyjebal decha - moze sie modlic, zeby ja
    jakas papuga nie pozwala o odszkodowanie za "najechanie pieszej dechy"

    zen.aspx