  • 1. Data: 2013-08-31 01:44:27
    Temat: Śmieci w mundurach
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    https://www.youtube.com/watch?v=4cnOkj6190A

    Państwo prawa ich mać :/

  • 2. Data: 2013-08-31 06:58:40
    Temat: Re: Śmieci w mundurach
    Od: pepe <w...@w...pl>

    W dniu 2013-08-31 01:44, PlaMa pisze:
    > https://www.youtube.com/watch?v=4cnOkj6190A
    >
    > Państwo prawa ich mać :/

    znajomy chodził z policjantką, przepisy drogowe to oni mają w dupie i to
    nie tylko jeżdżąc radiowozami ale i prywatnymi

    ale zawsze każda grupa ma jakieś nieoficjalne przywileje

    po pierwsze, nic sie nie stało
    po drugie, wcinali zwyczajny obiad
    po trzecie, fefałen jak zawsze robi zadyme tam gdzie jest okazja

  • 3. Data: 2013-08-31 10:44:55
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2013-08-31 06:58, pepe pisze:

    > ale zawsze każda grupa ma jakieś nieoficjalne przywileje
    > po pierwsze, nic sie nie stało

    no chyba kpisz...

  • 4. Data: 2013-08-31 14:00:15
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail w...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > znajomy chodził z policjantką, przepisy drogowe to oni mają w dupie i to
    > nie tylko jeżdżąc radiowozami ale i prywatnymi

    To ze maja przepisy drogowe w dupie to jeszcze nic az tak złego - zwykła
    hipokryzja.
    Ale to powyżesze to juz zdecydowanie wyzsza półka - mataczenie, łamanie
    praw obywatelskich, tuszowanie wykroczenia.
    Jak po czyms takim nie wyleca ze służby to po czym?

    > ale zawsze każda grupa ma jakieś nieoficjalne przywileje
    >
    > po pierwsze, nic sie nie stało

    Alez stało sie.

    > po drugie, wcinali zwyczajny obiad

    Wtedy rzeczywiscie stosunkowo nic by sie nie stało.
    Kierowca przyjąłby mandat i po sprawie. Ale przecież wladza czuje sie
    bezkarna to i odpowiednio do takiego poczucia reaguje.

    > po trzecie, fefałen jak zawsze robi zadyme tam gdzie jest okazja

    Mam nadzieje, ze zapomniałeś emotki sugerującej ironię!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kpić z filozofii to filozofować naprawdę."

  • 5. Data: 2013-09-01 14:30:31
    Od: l...@g...com

    W dniu sobota, 31 sierpnia 2013 01:44:27 UTC+2 użytkownik PlaMa napisał:
    > https://www.youtube.com/watch?v=4cnOkj6190A
    >

    > Państwo prawa ich mać :/

    Ojojoj, do tego aby skasowac dane, potrzebne jest nadpisanie ich nowymi lub fizyczne
    uszkodzenie nosnika:) Z drugie strony, to tak nieladnie zagladac do korytka wladzy:)

  • 6. Data: 2013-09-01 14:50:18
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 31.08.2013 06:58, pepe pisze:

    > znajomy chodził z policjantką, przepisy drogowe to oni mają w dupie i to
    > nie tylko jeżdżąc radiowozami ale i prywatnymi

    To nie jest prawidłowe.

    > ale zawsze każda grupa ma jakieś nieoficjalne przywileje

    Tak. Mafia.

    > po pierwsze, nic sie nie stało

    Co do samego wykroczenia - zgoda, można ewentualnie przymknąć na to oko
    jeśli nie spowodowali zagrożenia ani utrudnienia.

    > po drugie, wcinali zwyczajny obiad
    > po trzecie, fefałen jak zawsze robi zadyme tam gdzie jest okazja

    Zadymę to zrobili policjanci. Ich zachowanie nie było godne państwowych
    funkcjonariuszy mających strzec prawa - zachowali się jak podrzędni
    ciecie z szemranej firemki ochroniarskiej.

    PS: adres e-mailowy do skarg ma i Komenda Główna, i Ministerstwo
    Sprawiedliwości, i Kancelaria Premiera. Usenecie, do dzieła!

  • 7. Data: 2013-09-01 19:00:34
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "pepe" <w...@w...pl> wrote in message
    > znajomy chodził z policjantką, przepisy drogowe to oni mają w dupie i to nie
    > tylko jeżdżąc radiowozami ale i prywatnymi
    > ale zawsze każda grupa ma jakieś nieoficjalne przywileje
    > po pierwsze, nic sie nie stało

    do pewnego momentu owszem, gdyby kierowcy kolega udzielil upomnienia to nie
    byloby tematu, zdecydowali sie jednak na cos co moim skromym zdaniem
    kwalifikuje sie conajmniej jako napasc i zabor mienia

  • 8. Data: 2013-09-01 19:28:26
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-09-01 14:30, l...@g...com pisze:
    Z drugie strony, to tak nieladnie zagladac do korytka wladzy:)

    Dobrze zrobił że do korytka zajrzał bo by się tłumaczyli że jechali do
    interwencji ale kogutów zapomnieli włączyć.

    PS. Widząc starania "wadzy" w zacieraniu śladów mam pytanie jak nagrywać
    i wysyłać na inne urządzenie albo może na serwer? :-)
    Jakiś automatyczny backup a locie...

  • 9. Data: 2013-09-01 19:55:03
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 01.09.2013 19:28, z wrote:
> [...]
    >
    > PS. Widząc starania "wadzy" w zacieraniu śladów mam pytanie jak nagrywać
    > i wysyłać na inne urządzenie albo może na serwer? :-)

    Albo hangout live ;)

    zen.aspx

  • 10. Data: 2013-09-01 19:56:36
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-09-01 19:28, z pisze:
> [...]
    >
    > PS. Widząc starania "wadzy" w zacieraniu śladów mam pytanie jak nagrywać
    > i wysyłać na inne urządzenie albo może na serwer? :-)

    - Doinstalowć jakieś "undelete" z hasłem.
    - Drugie urządzenie, schowane, a jedno na wierzchu na wabia.
    - Nieco mniej efektywnie - jeśli zamierzasz powtórzyć podobny manewr jak
    na filmie, to złap młodego przechodnia i niech filmuje z daleka.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.