  • Data: 2004-02-09 21:03:22
    Temat: Re: Rondo
    Od: "|Y|S" <X...@w...pl.ZYX> szukaj wiadomości tego autora

    ech.. pewnie znowu się zacznei dłuuuga dyskusja..
    no ale OK:
    > A w którym momencie na rondzie skręcasz w lewo (prócz nakaznego

    A co w/g Ciebie oznacza znak P-8b przed rondem?
    czy nie pas do skrętu w lewo? Wprawdzie nie ma definicji
    "manewru skręcania" w PoRD ale skoro tak się oznacza
    również i ronda to taki manewr jednak jest (widocznie
    chodzi o to że zjeżdżasz ze skrzyżowania ulicą po lewej stronie od tej
    którą na to skrzyżowanie wjeżdżasz niezależnie od kształtu wyspy na
    tym skrzyżowaniu)

    A co do zajmowania odpowiednich pasów (i zresztą skrętu
    w lewo na rondzie też) to jest takie pytanie nawet na egzaminie:
    http://213.76.252.206/inne/testpytanie.jpg
    http://213.76.252.206/inne/testodpowiedz.jpg

    > Ja opuszczając rondo zawsze skręcam w prawo

    słusznie

    > Można np. wjeżdzając z lewego pasa na prawy lub na odwrót.
    > A jesli tym innym będzie pojazd szynowy - nie generalizuj.

    A tu się nie zrozumieliśmy: "nie można" znaczy : nie powinno się
    wymuszać pierwszeństwa...

    pozdrawiam
    MS