  • Data: 2004-02-10 08:44:06
    Temat: Re: Rondo
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "|Y|S" <X...@w...pl.ZYX> napisał:

    >ech.. pewnie znowu się zacznei dłuuuga dyskusja..
    Ja jej nie podejmuję, bo tu najczęściej wchodzi w grę interpretacja
    nie do końca jednoznacznych przepisów. Dlatego należy je stosować, ale
    nie zapominać o najważniejszym (nie wprowadzaniu w błąd innych
    użytkowników drogi dla naszego wspólnego bezpieczeństwa). Dodam, że
    jeżdźę sporo, już od 30 lat, nigdy nie miałem stłuczki ani wypadku, a
    mój stan punktowy jest "0", swoją wiedzą nt. ruchu drogowego mógłbym
    konkurować z niejednym kierowcą zawodowym.

    >A co w/g Ciebie oznacza znak P-8b przed rondem?
    Sprawdz w rozp. i sprawdź o co pytano, co ty napisałeś.

    >słusznie
    Nie każ mi więc przed rondem włączyć lewy kierunkowskaz, 'pacać' nim
    przez całe rondo, tylko po to, a by na ostatnim zjeździe skręcić w
    prawo, z lewego pasa z lewym kierunkowskazem.

    >A tu się nie zrozumieliśmy: "nie można" znaczy : nie powinno się
    "MY" się nie zrozumieliśmy !! :-/ A "nie można znaczy..." ?
    Chłopie - jak mężczyzna (dodam, prawdziwy mężczyzna, a nie troczki od
    kaleson) napisze głupotę, pomyli się, to poprawia - 'przepraszam źle
    się wyraziłem', a nie wciska drugiemu winę.
    [Dla odswieżenia twej pamięci, powyżej to co wcześniej napisałeś]
    Sprawdź w słowniku co oznacza słowo, które chcesz użyć, jeśli masz
    wątpliwość co ono oznacza.
    EOS dla ciebie, w tym temacie.

    Artur Golański