  • Data: 2004-02-10 13:51:01
    Temat: Re: Rondo
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "|Y|S" <X...@w...pl.ZYX> napisał:

    Jestem zmuszony poprawić, bo swą niewiedza znów wprowadzasz w błąd
    czytających.
    >Zgodnie z PoRD sygnalizujemy zamiar skrętu więc "migamy" przed
    >skrzyżowaniem:-)
    O znawco PoRD ! A jak już wjadę na skrzyżowanie, to przestaję ?
    Zamiar zmiany kierunku sygnalizujesz cały czas, aż go wykonasz !
    "..zaprzestać sygnalizowania niezwłocznie po wykonaniu manewru"
    Odśwież sobie art. 22 ust. 5 (adres mojej strony poniżej - inne
    wiadomości z szeroko rozumianego kodeksu także przejrzyj :-P)

    Artur Golański
    http://artgola.webpark.pl/kodeks