  • Data: 2004-02-09 22:29:53
    Temat: Re: Rondo
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 9 Feb 2004, |Y|S wrote:

    >+ ech.. pewnie znowu się zacznei dłuuuga dyskusja..
    >+ no ale OK:
    >+ > >od zajęcia lewego skrajnego pasa przed skrętem w lewo?
    >+ > A w którym momencie na rondzie skręcasz w lewo (prócz nakaznego
    >+
    >+ A co w/g Ciebie oznacza znak P-8b przed rondem?

    Uchylasz się od właściwego stwierdzenia: powiedz mi czy
    przepis nakazujący sygnalizację dotyczy *skrzyżowania*
    czy *zmiany kierunku lub pasa ruchu* ?

    >+ czy nie pas do skrętu w lewo?

    Pas nie pas. Załóżmy że na pasie już jesteśmy.
    Jakiś przepis nakazuje aby jadąc bez zmiany pasa za to ze skrętem
    w prawo migac w lewo tylko dlatego że ostatecznie kiedyś-tam
    znajdziemy się po lewej stronie byłego kierunku jazdy ??

    >+ A co do zajmowania odpowiednich pasów

    Hm... szło o "miganie" ? ;)

    pozdrowienia, Gotfryd