  • Data: 2004-02-10 01:59:31
    Temat: Re: Rondo
    Od: "|Y|S" <X...@w...pl.ZYX> szukaj wiadomości tego autora

    > TYLKO zmiany kierunku lub pasa ruchu AFAIR (muszę kiedyś
    > do KD zajrzeć znowu :)), nic nie pamiętam o sygnalizacji
    > w związku z zamiarem wyjechania ze skrzyżowania w jakimś
    > kierunku...

    no to ja poproszę definicję zmiany kierunku...
    bo w/g mnie skręcić to znaczy
    zmienić kierunek jazdy np. o 90 stopni w lewo od tego którym jechałem ...

    > SKRĘTU (pytanie Artura) wskazaniem na znaki jakoweś...
    > No to pytam skąd wziąłeś przepis który nakazuje sygnalizować
    > zamiary zwiazane ze skrzyżowaniem - w odróznieniu od przepisów
    > związanych z nakazem sygnalizacji zmiany kierunku (fizycznego)
    > jazdy badź pasa (wyznaczonego lub nie) które znam ??

    hmm.. a czy na skrzyżowaniu nie zmienia się właśnie kierunku jazdy????
    chcesz powiedzieć że nie używa się kierunkowskazów na skrzyżowaniu
    bo nie ma takiego paragrafu w PoRD?? :-o

    > Oczywiście. Ale zamiar skrętu mamy W PRAWO. Bo NIE MA
    > sygnalizacji "zamiaru kierunku w którym chcę wyjechać
    > ze skrzyżowania" !

    no to jeszcze ciekawiej bo to znaczy że stojąc przed skrzyżowaniem
    na pasie ze znakiem P8-b mam włączyć prawy kierunkowskaz
    bo tak akurat ukształtowana jest wyspa na tym skrzyżowaniu???? suuuuper.....

    > ...bo w momencie zamiaru skrętu z prawo mamy migać w lewo ;) ?
    Wjazd na rondo to nie skręt w prawo , gdyby tak było to wjeżdżając
    na nie z dowolnego pasa (nawet jeśli jest ich 10) i jadąc w dowolnym
    kierunku musiałbyś włączać prawy kierunkowskaz...

    I taka ciekawostka: co oznacza znak B-21 przed rondem?

    PS:błagam tnij trochę cytaty

    pozdrawiam
    MS