  • 51. Data: 2010-06-02 18:37:49
    Temat: Re: Rolki,deskorolki,hulajnogi, wrotki - jazda po alkoholu
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-06-02 20:25, Użytkownik Jotte napisał:

    > Przynosisz sobie hańbę.

    Nie, wyjaśniam innym twoje zagrania i poziom umysłowy.

    > Po co?

    Żeby wiedzieli z kim mają nieprzyjemność.

    I jeszcze wspomnę dzieciaku że miałeś się nie odzywać bo
    moje zdanie masz w dupie, ale widać uwierało i wyszło.
    Wspomniałeś tez abym pogadał z idiotą co właśnie robię.

    Pozdrawiam

  • 52. Data: 2010-06-02 19:26:40
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:hu68du$uer$1@node2.news.atman.pl RadoslawF
    <r...@w...pl> pisze:

    > Nie,
    Cóż, sobie może i już nie. Ale masz przecież chyba jakąś rodzinę, znajomych,
    sąsiadów, współpacjentów... ?
    Pomyśl chociaż o nich.

    > wyjaśniam innym twoje zagrania i poziom umysłowy.
    Jako głupek i prostak niczego i nikomu nie możesz wyjaśnić, próżny trud.
    Nie ukryjesz swej umysłowej nędzy za głupawymi wypowiedziami.
    Udaj się do podobnych sobie, moze cię ktoś wysłucha.
    W ostateczności - lekarz albo chociaż jakiś terapeuta.

    > Żeby wiedzieli z kim mają nieprzyjemność.
    > I jeszcze wspomnę dzieciaku że miałeś się nie odzywać bo
    > moje zdanie masz w dupie,
    Ja mam w dupie nie tylko twoje zdanie, ale - prawdę rzekłszy - ciebie w
    ogóle.
    Natomiast kazałem ci spadać. Skorzystaj z tej możliwości zamiast pluć pod
    wiatr.

    > Wspomniałeś tez abym pogadał z idiotą co właśnie robię.
    Nie jestem przekonany czy interesujące są twoje wynużenia, że prowadzisz
    rozmowę siedząc przed lustrem.

    --
    Jotte

  • 53. Data: 2010-06-02 19:54:21
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-06-02 21:26, Użytkownik Jotte napisał:

    > Cóż, sobie może i już nie. Ale masz przecież chyba jakąś rodzinę,
    > znajomych, sąsiadów, współpacjentów... ?
    > Pomyśl chociaż o nich.

    Skoro taki dzieciak jak ty nie myśli to dlaczego ja miałbym ?
    Przecież sie poświęciłem i zszedłem do twojego poziomu tak
    abyś miał szansę zrozumieć co piszę.

> [...]
    > Udaj się do podobnych sobie, moze cię ktoś wysłucha.
    > W ostateczności - lekarz albo chociaż jakiś terapeuta.

    Nie zrozumiałeś, ty jesteś głupkiem, prostakiem i chamem
    a ja tylko staram sie aby inni mieli okazję to dostrzec.
    I jak na razie wychodzi mi to nieźle.

    > Ja mam w dupie nie tylko twoje zdanie, ale - prawdę rzekłszy - ciebie w
    > ogóle.

    Gdyby tak było nie odpowiadał byś.
    Ale widać że zabolało jak ktoś ciebie potraktował tak jak ty
    lubisz traktować innych. Więc będziemy kontynuować do skutku.

    > Natomiast kazałem ci spadać. Skorzystaj z tej możliwości zamiast pluć
    > pod wiatr.

    Kazać dzieciaku to sobie możesz w swoich fantazjach.
    A skoro chcesz kontynuować to plucie pod wiatr to proszę bardzo.

    > Nie jestem przekonany czy interesujące są twoje wynużenia, że prowadzisz
    > rozmowę siedząc przed lustrem.

    To teraz uważasz siebie za lustro ?
    I powiedz nauczycielce od polskiego żeby się lepiej przyłożyła
    do pracy z takim dzieckiem specjalnej troski, niech ci wytłumaczy
    jaka jest poprawna pisownia wyrazu wynurzenia.

    Pozdrawiam

  • 54. Data: 2010-06-02 19:55:57
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-06-02 20:30, Użytkownik Jotte napisał:

    > No, to jakby trudno go uznać za wiarygodne źródło badań.
    > Ale że za to siedział? A nie za niezapłaconą grzywnę? Zabił kogoś tym
    > rowerem czy jak?

    Ale dzieciaku zamiast podważać teksty innych może podasz jakieś
    wiarygodne źródło które twierdzi inaczej.
    Bo jak na razie to argumentów rzeczowych lub linków żadnych
    nie podałeś.

    Pozdrawiam

  • 55. Data: 2010-06-02 20:56:36
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:hu6cte$ki5$1@node1.news.atman.pl RadoslawF
    <r...@w...pl> pisze:

    > Skoro taki dzieciak jak ty nie myśli to dlaczego ja miałbym ?
    Nikt nie twierdzi, że miałbyś. Po cóż stawiać przed tobą zadania nie do
    wykonania?
    Pozostań w spokoju bezmyślnym matołem.

    > Przecież sie poświęciłem i zszedłem do twojego poziomu tak
    > abyś miał szansę zrozumieć co piszę.
    To ci się tylko tak wydaje, jak to durniom.

    > Nie zrozumiałeś, ty jesteś głupkiem, prostakiem i chamem
    > a ja tylko staram sie aby inni mieli okazję to dostrzec.
    > I jak na razie wychodzi mi to nieźle.
    Mylisz się, prymitywny młocie. Nieźle wychodzi ci jedynie ujawnianie swego
    prostactwa, głupoty, chamstwa i zwyczajnego gnojstwa. W niektórych -
    rynsztokowych - środowiskach jest to powód do dumy, której podźwięk w twoich
    postach, co znamienne, dostrzegam.

    > Gdyby tak było nie odpowiadał byś.
    Głupiś. To fajna zabawa, podrażnić małpę, zobaczyć co zrobi. Rzuci kupą czy
    obślini banana.

    > Ale widać że zabolało jak ktoś ciebie potraktował tak jak ty
    > lubisz traktować innych. Więc będziemy kontynuować do skutku.
    Chętnie, przynajmniej na razie. Lubię czasem pobawić się kretynem. Poużywam
    cię trochę.

    > Kazać dzieciaku to sobie możesz w swoich fantazjach.
    Ale kazałem tobie.

    > A skoro chcesz kontynuować to plucie pod wiatr to proszę bardzo.
    Zaplułeś się jak świnia. Nie umiesz sam czegoś wymyślić tylko powtarzać po
    mnie?

    A jednak idiota...

    --
    Jotte

  • 56. Data: 2010-06-02 21:01:04
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:hu6d0e$ki5$2@node1.news.atman.pl RadoslawF
    <r...@w...pl> pisze:

    > Ale dzieciaku zamiast podważać teksty innych może podasz jakieś
    > wiarygodne źródło które twierdzi inaczej.
    Widzisz, chłopino biedny, dowody i argumenty musi najpierw dostarczyć ten,
    kto coś twierdzi. Na żądanie.
    Tezy bałwana pozbawione dowodów łatwo ośmieszyć na gruncie braku dowodów i
    to cię właśnie słusznie spotyka.

    --
    Jotte

  • 57. Data: 2010-06-02 21:18:58
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-06-02 23:01, Użytkownik Jotte napisał:
> [...]
    > ten, kto coś twierdzi. Na żądanie.
    > Tezy bałwana pozbawione dowodów łatwo ośmieszyć na gruncie braku dowodów

    Bredzisz a to jako dowód:
    ">> Udowodnij tę bezsensowną tezę.

    >Poczekam aż Ty udowodnisz że jest bezsensowna a potem podam
    >linka do informacji ilu i za co siedzi w naszych więzieniach. "
    Jak rozumiem będziesz się tylko pluł i nic nie udowodnisz,
    a na żądanie ?

    Pozdrawiam

  • 58. Data: 2010-06-02 21:32:42
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-06-02 22:56, Użytkownik Jotte napisał:

    > Nikt nie twierdzi, że miałbyś. Po cóż stawiać przed tobą zadania nie do
    > wykonania?
    > Pozostań w spokoju bezmyślnym matołem.

    Skoro jestem bezmyślnym matołem to dlaczego pisałeś "Pomyśl chociaż o
    nich." ?
    Może dlatego że sam jesteś bezmyślnym matołem i pisząc nie kontrolujesz
    co piszesz i do kogo ?

    > To ci się tylko tak wydaje, jak to durniom.

    Tobie się wydaje, ale uprzedziłem że dostosowałem swoje wypowiedzi
    do poziomu smarkacza którego jedynym argumentem było żądanie
    udowodnienia. Więc piszę tak abyś dzieciaku zrozumiał.

> [...]
    > - rynsztokowych - środowiskach jest to powód do dumy, której podźwięk w
    > twoich postach, co znamienne, dostrzegam.

    "Mnie, synu, wali twoje czekanie, a twoje zdanie mam w dupie."
    To zdanie podobnie jak te na które odpowiadam dowodzi kto tu jest
    prymitywnym młotem, prostakiem, głupcem, chamem i zwyczajnym gnojem.

    > Głupiś. To fajna zabawa, podrażnić małpę, zobaczyć co zrobi. Rzuci kupą
    > czy obślini banana.

    Fakt, wystartowałeś od rzucania kupą i nie doszedłeś do ślinienia banana.

    > Chętnie, przynajmniej na razie. Lubię czasem pobawić się kretynem.
    > Poużywam cię trochę.

    Naprawdę, to dlaczego wyżej nerwowo wyzywasz mnie ?
    Czyżby rozdwojenie jaźni a może jednak jesteś tym kretynem
    z którym lubisz się pobawić ?

    > Ale kazałem tobie.

    W swoich fantazjach możesz, dzieciaku.

    > Zaplułeś się jak świnia. Nie umiesz sam czegoś wymyślić tylko powtarzać
    > po mnie?

    Zgodnie z tym co napisałem wcześniej wykazuje innym czytającym jakim
    kim naprawdę jesteś. Powtarzanie twoich ulubionych zwrotów nadaje
    się do tego świetnie.

    > A jednak idiota...

    Rozmawiam z tobą, no przynajmniej tymi odpisujesz, ten z kim
    rozmawiam to według ciebie lustro.
    Czyli uważasz się za lustro geniuszu. :-)

    Pozdrawiam

  • 59. Data: 2010-06-02 21:33:33
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:hu6hs4$vpc$1@node2.news.atman.pl RadoslawF
    <r...@w...pl> pisze:

    > Bredzisz a to jako dowód:
    > ">> Udowodnij tę bezsensowną tezę.
    > Jak rozumiem będziesz się tylko pluł i nic nie udowodnisz,
    > a na żądanie ?
    Jesteś znacznie głupszy niż sądziłem.
    Nie rozumiesz nawet tego, co tak prosto napisałem.

    --
    Jotte

  • 60. Data: 2010-06-02 21:41:13
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    RadoslawF pisze:
    > Dnia 2010-06-02 23:01, Użytkownik Jotte napisał:
    [ciach]

    > Jak rozumiem będziesz się tylko pluł i nic nie udowodnisz,
    > a na żądanie ?

    Nie szkoda ci czasu na ten nieszczęsny skutek incestu?