    From: RadoslawF <r...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Rolki,deskorolki,hulajnogi, wrotki - jazda po alkoholu
    Date: Wed, 02 Jun 2010 21:54:21 +0200

    Dnia 2010-06-02 21:26, Użytkownik Jotte napisał:

    > Cóż, sobie może i już nie. Ale masz przecież chyba jakąś rodzinę,
    > znajomych, sąsiadów, współpacjentów... ?
    > Pomyśl chociaż o nich.

    Skoro taki dzieciak jak ty nie myśli to dlaczego ja miałbym ?
    Przecież sie poświęciłem i zszedłem do twojego poziomu tak
    abyś miał szansę zrozumieć co piszę.

    > Jako głupek i prostak niczego i nikomu nie możesz wyjaśnić, próżny trud.
    > Nie ukryjesz swej umysłowej nędzy za głupawymi wypowiedziami.
    > Udaj się do podobnych sobie, moze cię ktoś wysłucha.
    > W ostateczności - lekarz albo chociaż jakiś terapeuta.

    Nie zrozumiałeś, ty jesteś głupkiem, prostakiem i chamem
    a ja tylko staram sie aby inni mieli okazję to dostrzec.
    I jak na razie wychodzi mi to nieźle.

    > Ja mam w dupie nie tylko twoje zdanie, ale - prawdę rzekłszy - ciebie w
    > ogóle.

    Gdyby tak było nie odpowiadał byś.
    Ale widać że zabolało jak ktoś ciebie potraktował tak jak ty
    lubisz traktować innych. Więc będziemy kontynuować do skutku.

    > Natomiast kazałem ci spadać. Skorzystaj z tej możliwości zamiast pluć
    > pod wiatr.

    Kazać dzieciaku to sobie możesz w swoich fantazjach.
    A skoro chcesz kontynuować to plucie pod wiatr to proszę bardzo.

    > Nie jestem przekonany czy interesujące są twoje wynużenia, że prowadzisz
    > rozmowę siedząc przed lustrem.

    To teraz uważasz siebie za lustro ?
    I powiedz nauczycielce od polskiego żeby się lepiej przyłożyła
    do pracy z takim dzieckiem specjalnej troski, niech ci wytłumaczy
    jaka jest poprawna pisownia wyrazu wynurzenia.