  • 81. Data: 2013-12-22 17:59:22
    Temat: Re: Renta tylko jak się w ostatnich 10 latach 5 lat pracowało?
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    news:slrnlbe5lf.1qm7.proteus@pl-test.org...
    > On 2013-12-22, boukun <b...@n...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Tak to sobie tłumacz.

    > Czas to Ty tracisz teraz, szukajac kreatywnych wymówek i usprawiedliwiając się
    > obcym ludziom na usenecie dlaczego nie potrafisz zostać wartościowym członkiem
    > społeczności w której żyjesz.
    >
    > Jakbyś chociaż połowę tej kreatywności przeznaczył na pracę, to byłoby duzo
    > lepiej.
    > Wojciech Bańcer

    Miliony, miliony Polaków dzieli mój los... i miliony o wiele młodszych, lepiej
    wykształconych i do niedawna znajdujących się jeszcze w objęciach polskiego
    rynku pracy...

    Pracuję tylko na swoim...

    boukun

  • 82. Data: 2013-12-22 18:44:59
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 22.12.2013 17:37, boukun pisze:

> [...]
    > najlepszym wykształceniem i zawodem na zmywaku w Angli, albo podciera
    > starym Niemcom dupy w Niemczech... Tak wyglądają realia w zniewolonej

    Bredzisz.

    Ja swoją aktualną pracę znalazłem w ofertach wiszących w Powiatowym
    Urzędzie Pracy. Bez znajomości.

> [...]
    > razy, nic ci to nie da, a jak jeszcze do tego masz 52 lata i 20 lat temu
    > wypadłeś z polskiego rynku pracy, to jest to całkowicie bez sensu i

    Dla obiboka i pasożytującego malkontenta jak ty - pewnie.

  • 83. Data: 2013-12-22 18:47:28
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 22.12.2013 10:09, z pisze:

    > Nie na temat. Odnieś się do przepisu prawnego jeśli potrafisz.

    Jakiego przepisu? Nie ma zakazu zmiany zawodu.

  • 84. Data: 2013-12-22 18:49:33
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 20.12.2013 18:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik boukun b...@n...pl ...

    > To jak ty rozumiesz słowo bestSELLER?

    Zwłaszcza, że te jego brednie to raczej powinien "sprzedawać" na
    paranaukach ;)

  • 85. Data: 2013-12-22 18:51:25
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...com> napisał w wiadomości

    > Bredzisz.
    >
    > Ja swoją aktualną pracę znalazłem w ofertach wiszących w Powiatowym Urzędzie
    > Pracy. Bez znajomości.

    Wierzę ci na słowo. Na pewno w liście motywacyjnym i w CV nie pisałeś, że nie
    pracowałeś w Polsce od PRLu...

    > Dla obiboka i pasożytującego malkontenta jak ty - pewnie.

    No i cały Lawa...

    boukun

  • 86. Data: 2013-12-22 18:52:07
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 19.12.2013 22:11, boukun pisze:

    > Sam jesteś pasożytem i debilem. Znajdź komuś pracę, jak wróci po 17
    > latach emigracji do Polski i dawno wypadł z rynku pracy, a jego zakład
    > jest zaorany i inne zakłady są też zaorane...

    Tobie na pewno nie znajdę, bo żadnego pracodawcy nie chciałbym narażać
    na użeranie się z takim leniwym, marudnym pasożytem.

  • 87. Data: 2013-12-22 18:55:34
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 21.12.2013 23:04, boukun pisze:
    > Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...com> napisał w
    > wiadomości news:l93c99$o6a$1@node2.news.atman.pl...

    > To sobie pooglądaj

    Szeregowiec to najwyżej semi-mieszkanie ;->

    Weź się do roboty i nie żeruj na zasiłkach, bo inaczej prędzej czy
    później komornik ci mieszkanko zajmie i tyle będziesz z niego miał.

  • 88. Data: 2013-12-22 18:56:43
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    > Tobie na pewno nie znajdę, bo żadnego pracodawcy nie chciałbym narażać na
    > użeranie się z takim leniwym, marudnym pasożytem.

    A co ty możewsz o mnie wiedzieć. Nie znam drugiego takiego, co ma taką złotą
    rączkę jak ja i potrafiłby tak perfekcyjnie wykonywać różne prace budowlane...
    Moje poddasze, to tylko jeden z przykładów. Tu drugi
    http://www.youtube.com/watch?v=70EnFjXq1gM

    boukun

  • 89. Data: 2013-12-22 18:59:31
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Wed, 18 Dec 2013 20:35:43 +0100, "boukun" <b...@n...pl>
    wrote:

    >dostanie? No kurwa durnie, jak oni chcą zmusić ludzi do pracy przez 5 lat w
    >przeciągu 10 lat?
    >
    >boukun

    ja tez uwazam ze to bandytyzm. Zmuszac ludzi do pracy. Pzreciez SIE
    NALEZY, tak czy siak. Inni zapracuja.

    A.L.

  • 90. Data: 2013-12-22 18:59:48
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    > Szeregowiec to najwyżej semi-mieszkanie ;->
    >
    > Weź się do roboty i nie żeruj na zasiłkach, bo inaczej prędzej czy później
    > komornik ci mieszkanko zajmie i tyle będziesz z niego miał.

    Nasra się na rzadko. Od kiedy w Polsce masz jakieś zasiłki? 100 razy lepsza jest
    szeregówka, jak wolnostojący, nie tylko ze względu na ogrzewanie... i
    bezpieczeństwo...

    boukun