  • 11. Data: 2004-11-11 23:08:52
    Temat: Re: Remont w mieszkaniu a 11 listopada
    Od: "js" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Artur Ch." <s...@r...pbz> napisał w wiadomości
    news:yf46tiv0rjv0$.dlg@elektro-instal.com...

    > Nie przesadzaj ze wyburza ściany - musiałby mieć zgodę architekta na
    > burzenie ścian, projekt itp. itd.

    AFAIR tylko nosnych.

    --
    http://42.pl/url/9nc
    Nie zastanawiac sie!

  • 12. Data: 2004-11-11 23:10:36
    Od: "js" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Hubertus" <h...@r...wirtualny.dzierzoniow.pl> napisał w
    wiadomości news:cn0onb$t4s$1@nemesis.news.tpi.pl...

    ja
    > to bym chętnie zmienił ojczyznę na Ojczyznę która szanuje mnie jako
    > obywatela, coś mi od siebie daje (łatwe podatki, czysty zarząd i wolność
    > Tomku w SWOIM domku patrz bandzior który przyszedł po moje mienie a skarży
    > mnie za to ze nadepnął na grabie i ma guza i przybitą nogę) a w zamian
    > chroni mnie i mój dobytek. Taką Ojczyznę to będę szanowała obecną mam
    > gdzieś, będę się stosował bo wyznaczonych praw ale nic ponad to

    Cholera :/
    Napisz do NASA coby ten program marsjanski przyspieszyli.
    No i najlepiej wyslij od razu CV, list motywacyjny i opinie od
    proboszcza/sekretarza (tu juz sam wybierz)

    --
    http://42.pl/url/9nc
    Nie zastanawiac sie!

  • 13. Data: 2004-11-12 05:30:54
    Od: "Acid" <v...@g...pl>

> [...]
    wiadomości news:cn0onb$t4s$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > a moje zdanie jest takie ze w dupie mam ojczyznę bo mnie tylko w dupę

    To nie Ojczyzna - to, tfu, politycy.

    Pozdr.
    Acid

  • 14. Data: 2004-11-12 08:21:18
    Od: "pissmejker" <p...@t...pl>

> [...]
    > nogę) a w zamian chroni mnie i mój dobytek. Taką Ojczyznę to będę
    > szanowała obecną mam gdzieś, będę się stosował bo wyznaczonych praw ale
    Kolega zaponiał chyba, że Ojczyzna to właśnie On powielony przez miliony
    więc nie gadaj mi że ci się ojczyzna nie podoba

  • 15. Data: 2004-11-12 08:51:24
    Od: "alates" <a...@o...pl>

> [...]
    > dla mnie duże znaczenie. No i przepraszam bardzo, ale żeby napier****ć
    > wiertarą w takie święto trzeba być niezłym burakiem. Chociaż odrobinę

    a ja uwazam, ze buractwem jest wlasnie takie gadanie. nie obchodze swiat
    koscielnych ani panstwowych i traktuje je tylko i wylacznie jako dodatkowe
    dni wolne. czasami nawet sie wkurzam na te dluuugie weekendy bo ludziom sie
    robic nie chce. wiercilem sobie akurat wczoraj bo mialem chwile wolnego
    czasu i w swoim domu w godzinach pozanocnych moge sobie wiercic ile mi sie
    podoba i w kazde swieto, jak zechce to takze w wigilie w porze kolacji.

    pozdr.
    alates

  • 16. Data: 2004-11-12 09:13:53
    Od: "Acid" <v...@g...pl>

    Użytkownik "alates" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > podoba i w kazde swieto, jak zechce to takze w wigilie w porze kolacji.

    A wierć sobie wierć, nawet możesz kolegów zaprosić, poborujecie sobie razem
    ;-)
    Ale dla mnie jesteś buraczyną.

    Pozdr.
    Acid

  • 17. Data: 2004-11-12 09:59:48
    Od: "alates" <a...@o...pl>

    > A wierć sobie wierć, nawet możesz kolegów zaprosić, poborujecie sobie razem
    > ;-)
    > Ale dla mnie jesteś buraczyną.

    ludzie ponizaja i obrazaja innych kiedy chca, aby i oni byli na tak niskim
    poziomie. zal mi ciebie "waleczny" zakompleksiony polaczku...

  • 18. Data: 2004-11-12 10:12:33
    Od: "Acid" <v...@g...pl>

    > ludzie ponizaja i obrazaja innych kiedy chca, aby i oni byli na tak niskim
    > poziomie. zal mi ciebie "waleczny" zakompleksiony polaczku...

    Używając określenia "polaczek" tylko potwierdziłeś swoją buraczną naturę.

    Acid