  • 1. Data: 2004-11-11 07:53:47
    Temat: Remont w mieszkaniu a 11 listopada
    Od: "pissmejker" <p...@t...pl>

    Mam sąsiada, który korzystając z okazji że 11 listopada jest dniem wolnym od
    pracy rozpoczął remont mieszkania. Wali i wierci że aż ściany się trzęsą :-(
    Czy narusza jakieś przepisy?
    No, z wyjątkiem tych obyczajowych :-)

  • 2. Data: 2004-11-11 13:46:07
    Temat: Re: Remont w mieszkaniu a 11 listopada
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl>

    User "pissmejker" <p...@t...pl> napisał(a)
    w news'ie: news:cmv614$7mn$1@nemesis.news.tpi.pl

> [...]
    > wolnym od pracy rozpoczął remont mieszkania. Wali i wierci że aż ściany
    > się trzęsą :-( Czy narusza jakieś przepisy?

    No bez jaj. Trochę wyrozumiałości. Jest długi
    weekend to chce sobie coś tam zrobić. Nie
    robi tego w Twoje święto kościelne. (na szczęście)

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    "Wyścigi nie zawsze wygrywają najszybsi, a bitwy najsilniejsi -

  • 3. Data: 2004-11-11 13:52:23
    Od: "pissmejker" <p...@t...pl>

    Użytkownik "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > No bez jaj. Trochę wyrozumiałości. Jest długi
    > weekend to chce sobie coś tam zrobić. Nie
    > robi tego w Twoje święto kościelne. (na szczęście)

    Trochę wyrozumiałości to raczej on powinien miec
    Odpalenie młota udarowego o 8 rano, tak że trzesa sie sciany nie jest chyba
    dobntm pomysłem
    Mi nie chodzi o wbicie gwozdzia tylko o regularne roboty remontowe z
    wyburzaniem scian włącznie

  • 4. Data: 2004-11-11 15:08:09
    Od: poreba <d...@p...com>

    "pissmejker" <p...@t...pl> popełnił 11 lis 2004 na pl.soc.prawo
    utwór news:cmvqrj$4cu$1@atlantis.news.tpi.pl:

> [...]
    > chyba dobntm pomysłem
    > Mi nie chodzi o wbicie gwozdzia tylko o regularne roboty remontowe z

    Nic nie rozpoczął, bo remont trwa już 4 tydzień.
    Konca nie widac.
    Ty nie możesz wytrzymać za ścianą - pomyśl jak ja się czuję,
    tu, w mieszkaniu.

    PS Ten glazurnik, który zaiwaniał szlifierką o 1 w nocy już nic u mnie
    robił nie będzie. BTW: To Ty wołałeś Policję?
    Wywaliłem go jak tylko się dowiedziałem.

    Tfuj sonsiat
    ;)))

    --
    pozdro
    poreba, co tylko czeka na taki post "o sobie samym"

  • 5. Data: 2004-11-11 17:51:37
    Od: "pissmejker" <p...@t...pl>

    Użytkownik "poreba" <d...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > PS Ten glazurnik, który zaiwaniał szlifierką o 1 w nocy już nic u mnie
    > robił nie będzie. BTW: To Ty wołałeś Policję? Wywaliłem go jak tylko się
    coś Ty,
    nie poznajesz mnie?
    to ja Twój GLAZURNIK :-))))))))))) który zaiwaniał szlifierką o 1 w nocy
    :-))))))))

    ludzie serca nie mają dla dzieła sztuki jakie powstaje (często z narażeniem
    życia)

    Glazurnik PROFenjonalista

  • 6. Data: 2004-11-11 18:56:12
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 11 lis o godzinie 14:52, na pl.soc.prawo, pissmejker napisał(a):

    > Trochę wyrozumiałości to raczej on powinien miec
    > Odpalenie młota udarowego o 8 rano, tak że trzesa sie sciany nie jest chyba
    > dobntm pomysłem

    Dlaczego nie? Generalnie pracę rozpoczyna się od takich pór jak 6, 7, 8 -
    więc co w tym dziwnego?

    > Mi nie chodzi o wbicie gwozdzia tylko o regularne roboty remontowe z
    > wyburzaniem scian włącznie

    Nie przesadzaj ze wyburza ściany - musiałby mieć zgodę architekta na
    burzenie ścian, projekt itp. itd.

    Reasumując - jesteś zazdrosny że sąsiad robi remont a Ty nie? Tfuuu tacy
    ludzie jak Ty mnie drażnią :(

    ...wnxv xenw gnpl greebelfpv...

    --
    ......... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 7. Data: 2004-11-11 19:06:13
    Od: "pissmejker" <p...@t...pl>

    Użytkownik "Artur Ch." <s...@r...pbz> napisał w wiadomości

> [...]
    > burzenie ścian, projekt itp. itd.
    >
    > Reasumując - jesteś zazdrosny że sąsiad robi remont a Ty nie? Tfuuu tacy

    zapomniałeś dodać, że jestem pijak i złodziej, bo każdy pijak to złodziej
    :-)

  • 8. Data: 2004-11-11 20:30:29
    Od: Acid <v...@g...pl>

    Użytkownik Andrzej_K napisał:

    > No bez jaj. Trochę wyrozumiałości. Jest długi
    > weekend to chce sobie coś tam zrobić. Nie
    > robi tego w Twoje święto kościelne. (na szczęście)

    Ja akurat świąt kościelnych nie obchodzę, za to Święto Niepodległości ma
    dla mnie duże znaczenie. No i przepraszam bardzo, ale żeby napier****ć
    wiertarą w takie święto trzeba być niezłym burakiem. Chociaż odrobinę
    szacunku dla Ojczyzny.

    Pozdr.
    Acid

  • 9. Data: 2004-11-11 21:22:36
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    pissmejker wrote:
    > Mam sąsiada, który korzystając z okazji że 11 listopada jest dniem wolnym od
    > pracy rozpoczął remont mieszkania. Wali i wierci że aż ściany się trzęsą :-(
    > Czy narusza jakieś przepisy?

    Dokładnie takie same, jakby to robił w piątek 13-tego.

    > No, z wyjątkiem tych obyczajowych :-)

    Jakich obyczajowych?

  • 10. Data: 2004-11-11 22:18:51
    Od: "Hubertus" <h...@r...wirtualny.dzierzoniow.pl>

> [...]
    > dla mnie duże znaczenie. No i przepraszam bardzo, ale żeby napier****ć
    > wiertarą w takie święto trzeba być niezłym burakiem. Chociaż odrobinę

    a moje zdanie jest takie ze w dupie mam ojczyznę bo mnie tylko w dupę
    kopie - ciągle czegoś zabrania zabiera podatki zwiększa i na piedestał daje
    buraków co to tylko kradną i kombinują oraz kryją się za immunitetami - ja
    to bym chętnie zmienił ojczyznę na Ojczyznę która szanuje mnie jako
    obywatela, coś mi od siebie daje (łatwe podatki, czysty zarząd i wolność
    Tomku w SWOIM domku patrz bandzior który przyszedł po moje mienie a skarży
    mnie za to ze nadepnął na grabie i ma guza i przybitą nogę) a w zamian
    chroni mnie i mój dobytek. Taką Ojczyznę to będę szanowała obecną mam
    gdzieś, będę się stosował bo wyznaczonych praw ale nic ponad to