  • 1. Data: 2004-11-10 22:28:55
    Temat: Pomocy - deweloper nie chce dac aktu notarialnego
    Od: anka<o...@w...sobie.to>

    Blagam o konstruktywna pomoc. Na podstawie wstepnej umowy
    notarialnej nabylam od dewelopera mieszkanie. Za mieszkanie
    zaplacilam pelna kwote. Mimo to deweloper nie chce mi wydac aktu
    notarialnego potwierdzajacego przeniesienie aktu wlasnosci. Przeszlo
    rok wzywam go pisemnie do stawienia sie u notariusza a on nic - nie
    stawia sie i twierdzi, ze nie zamierza sie stawic.
    Czy ktos moze mi podpowiedziec, co zrobic? Jesli sprawe skieruje do
    sadu, przedloze umowe wstepna w formie aktu. dowody wplaty, to
    dostane taki akt zamiast dewelopera? Jak szybko? Czy ktos przeszedl
    przez podobna sytuacje?
    Dzieki za pomoc
    Anka

    -> http://usenet.pomocprawna.info