  • Data: 2011-10-02 17:44:50
    Temat: Re: Rejestracja samochodu - Starostwo - Urząd Skarbowy
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-10-02, spp <s...@o...pl> wrote:

    [...]

    > Ale zwróć uwagę że i to rozporządzenie dotyczy sposobu, zakresu i trybu
    > udostępniania informacji. Mówi kto co może. jeżeli urząd na pytanie
    > dlaczego moje dane powędrowały do innego urzędu wskaże na to
    > rozporządzenie to choćby mi się to nie podobało przyjmę wyjaśnienia.
    > Nie akceptuję zaś wyjaśnień 'a bo my tak zawsze robimy'... :(

    Szukałem wcześniej zbyt ogólnie.
    http://www.mf.gov.pl/dokument.php?const=6&dzial=144&
    id=238323&typ=news

    Art. 5 ust. 3:
    3. Organy, o których mowa w ust. 1, są obowiązane, bez wezwania,
    do nieodpłatnego sporządzania i przekazywania comiesięcznych informacji
    o zarejestrowanych pojazdach, w rozumieniu przepisów o ruchu drogowym,
    do naczelnika urzędu skarbowego właściwego ze względu na miejsce
    zamieszkania lub adres siedziby nabywcy pojazdu, w terminie do 15 dnia
    miesiąca następującego po miesiącu, w którym zarejestrowano pojazd

    W ust. 1 mamy "Organy rejestrujące pojazdy są obowiązane..."
    I to chyba zamyka temat. Nie zmienia to faktu, że p. z którą autor
    rozmawiał powinna podstawę prawną znać.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl