  • Data: 2017-09-29 08:53:54
    Temat: Re: Reforma OFE
    Od: "Danusia" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:oqiiqk$ijh$1@node1.news.atman.pl...
    > 2) fundusz był finansowany z naszych składek, a nie z pieniędzy ZUS-u. ZUS
    > jedynie pośredniczył w przekazywaniu tych składek, za co brał pokaźną
    > prowizję.

    Boże Ty widzisz i nie grzmisz! Tak bezczelnego kłamstwa dawno nie widziałam.
    To w 1999r podniesiono składki na ubezpieczenie społeczne (czyli OFE) o 8%
    ?????
    Oczywiście że nie, przestań kłamać. Te 8% zabrano ZUSowi, wszyscy którzy w
    tym czasie pracowali doskonale wiedzą że nie potrącano im z pensji o 8%
    więcej.