  • Data: 2017-09-29 09:20:29
    Temat: Re: Reforma OFE
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-09-29 o 08:53, Danusia pisze:

    > Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" <k...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:oqiiqk$ijh$1@node1.news.atman.pl...
    >>
    > Boże Ty widzisz i nie grzmisz! Tak bezczelnego kłamstwa dawno nie
    > widziałam. To w 1999r podniesiono składki na ubezpieczenie społeczne
    > (czyli OFE) o 8% ?????
    > Oczywiście że nie, przestań kłamać. Te 8% zabrano ZUSowi, wszyscy którzy
    > w tym czasie pracowali doskonale wiedzą że nie potrącano im z pensji o
    > 8% więcej.

    ZUS-owi nic nie można było zabrać, bo to nie pieniądze ZUS-u, a nasze
    składki, więc z łaski swojej nie wprowadzaj w błąd. Wystarczająco dużo
    zabiera się z pensji nie dając za to nic, bo te ochłapy, które mam
    dostać, to jest śmiech na sali w porównaniu z tym co mi się zabiera. A
    obawiam się, że te prognozy to wersja optymistyczna, bo wydając na
    socjal, dusząc gospodarkę bedzie jednak gorzej a nie lepiej...

    --
    http://polpodroznik.com