  • Data: 2009-01-05 11:25:01
    Temat: Re: Re: Fotograf i zdjęcia - wydanie oryginału
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 4 Jan 2009, Jotte wrote:

    > W wiadomości news:gjr669$plh$1@news3.onet Marek Dyjor
    > Przez krawca zza rogu, co mi prywatnie i jednostkowo gangi uszył na wzór tego
    > markowego, który sobie kupiłem??

    Ale Twój przykład raczej pokazuje primo nieopłacalność "procesu
    o 50 zł", musiałbyś trafić na producenta któremu chce się
    ścigać dwa garnitury, a secundo praktyczną niewykrywalność
    tego procederu.
    O braku przykładów sądowych przesądza IMO, oprócz pierwszej przyczyny,
    również skala - osobiście nie znam przykładu takiego "zmałpowania"
    firmowego ubioru (że klient poszedł aby mu "dokładnie taki" zrobili).

    Jak idzie o prawo, to przecież *skala* produkcji jest bez znaczenia:
    jest produkcja odpłatna, jest bezprawne użycie.
    Tylko ścigać się nie opłaca.

    pzdr, Gotfryd