  • Data: 2009-01-06 08:40:54
    Temat: Re: Fotograf i zdjęcia - wydanie oryginału
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Animka pisze:

    > Poszłam tu jakiś czas temu zrobić zdjęcia do nowego dowodu na ul.
    > Gagarina, bo tam dawniej robili piękne zdjęcia.

    Jak to Stefania Grodzieńska kiedyś napisała:
    "Muszę się przyznać, że bardzo nie lubię się fotografować.
    To dlatego, że nie mamy dobrych fotografów. W ogóle u nas rzemiosło
    upada, a specjalnie fotograficzne. Jeszcze niedawno byli u nas tacy
    świetni fotografowie, a teraz brakoróbstwo i brakoróbstwo.
    Wystarczy porównać moje zdjęcie sprzed dziesięciu lat i obecne. "

    ;-)

    --
    Pozdr.
    Michał