  • Data: 2009-01-06 16:23:00
    Temat: Re: Fotograf i zdjęcia - wydanie oryginału
    Od: "basti78" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy ja wiem. Dostać za godzinę pracy kilka stówek i jeszcze zwrot za
    > dojazd
    > to w sumie niezly wynik dla "hobby na sobotę".

    można i tak podejść
    ale zeby tą godzinę mógł zrobić to musiał sie sporo napstrykać przez pewnie
    pare lat żeby to zrobić dobrze
    i troche zabawek kosztownych nakupić.........

    > To ile wg Ciebie fotograf powinien zarabiać? 12 tys?

    a czemu nie ? to juz chyba zalezy od tego jak jest dobry i/lub jakie ma
    układy. jak w kazdym innym zawodzie znajdziesz patałachów któym 100 bym nie
    zapłacił, ale i znajdziesz mistrzuniów którzy po kilkadziesiąt tysi za sesję
    biora,,,,,,,,,

    Sebastian