  • Data: 2009-01-05 21:03:49
    Temat: [OT] Re: Fotograf i zdjęcia - wydanie oryginału
    Od: Jan Bartnik <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 5 Jan 2009 21:23:59 +0100, januszek napisał(a):

    > Oj, to mówimy o fotografujących za flaszkę czy takich, którzy żyją z
    > tego co pstrykają?

    To już tak w górę cena flaszki poszła? W sobotę ślub lub dwa jak da radę. W
    niedzielę chrzciny. 3 tys miesięcznie za weekendowe zajęcie to taka bieda?
    To ile wg Ciebie fotograf powinien zarabiać? 12 tys?

    A skoro się czepiamy, to w końcu mówimy o tych co faktycznie żyją z
    pstrykania, czy o tych Twoich grafików komputerowych, co każde zdjęcie
    muszą komputerowo "poprawić" (z żoną odrzuciliśmy dziesiątki fotografów do
    ślubu, bo wrzucali je w jakieś beznadziejne filtry robiąc z tego
    artystyczne g..., którego się oglądać nie da), bo fotografowanie nie jest
    ich mocną stroną?

    Jak fotograf jest zdolny, to tylko odrzuci część fotek (jak np. pstryka
    serię 10 zdjęć albo mu flesz nie odpali) a pozostałe wrzuci na płytę. Na
    weselu mieliśmy świetnego fotografa i fakt, że nie zajmuje się fotografią 7
    dni w tygodniu za kosmiczną kasę nie czyni go "fotografem za flaszkę".

    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik