  • Data: 2009-01-05 23:18:04
    Temat: Re: Fotograf i zdjęcia - wydanie oryginału
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news napisał/a:

    > Nigdy nie spartoliłaś zdjecia??
    > Szacun ;)

    Nie spartoliłam. Jak ktoś źle wyszedł na zdjęciu to znaczy, że się źle
    ustwił lub krzywo uśmiechnął :-) Jak aparat robi dobrze zdjęcia i ktoś
    jest fotogeniczny to zdjęcie wyjdzie ładne.

    Poszłam tu jakiś czas temu zrobić zdjęcia do nowego dowodu na ul.
    Gagarina, bo tam dawniej robili piękne zdjęcia. Pewnie już inni ludzie
    prowadzą ten zakład. Pani "fotografka" położyła mi łapę na głowie i ją
    przekręciła trochę potem zrobila zdjęcia. O ja głupia ciemna masa, po co
    ja najpierw zaplaciłam za te zdjęcia, Zresztą powinnam zażądać od razu
    zwrotu pieniędzy i zrezygnować z tych zdjęć, na dodatek czekałam na nie
    zdjęcia parę dni bo miałam ogromny sentyment do tego zakładu. Nie wiem
    co we mnie wstapiło jakiś potulny baranek z przypłaszczoną na głowie
    fryzurą, że wzięlam to dziadostwo, ale pojechałam do fototrafki w Aleje
    Niepodległośni-niedaleko SGPIS-u. Tam miła młoda babeczja została
    poinfornmowana, że ja już nie mam ciągle śmiejących się ust do
    i góry i mi kąciki ust opadają troche w dół i wychodzę jak koszmar,
    Babeczka robiła mi zdjęcia 3 razy, rozśmieszała mnie, żebym była lekko
    uśmiechnięta. Pokazywała mi zdjęcia od razu i za trzecim razem jako tako
    spodobałam się sobie, no i wzięłam te zdjęcia płacąc tylko za te.
    To była prawdziwa fotografka, więc tez się starała, żebym jako tako
    wyszła, No i zapłaciłam za te co mi się podobały i dołączyłam do nowego
    dowogu.

    --
    animka