  • 1. Data: 2005-12-05 13:24:59
    Temat: Radny przekroczył swoje kompetencje?
    Od: "Yusek" <y...@w...pl>

    Witam,

    Przypadek, który opisuję bardzo mnie zaciekawił. Otóż na jednym z forów
    mojego miasta wdałem się w dyskusję z radnym rady miasta. Po jakimś czasie
    ten z braku argumentów powiedział:

    "JEŻELI ZMĄDRZEJESZ, TO PONOWNIE ZAPRASZAM NA FORUM !!! "
    "Bardzo Ci dziękuję, ale FORUM to nie piaskownca, zabierz swoje zabawki i
    znajdż sobie inne miejsce do zabawy."
    "Z poważaniem / to poważanie to oczywiście żart/"

    Jako, że nie jest on moderatorem forum, a ja stosowałem się do netykiety,
    chciałbym się dowiedzieć, czy naruszył on w ten sposób:
    - moją wolność słowa
    - moje dobre imię
    - czy przekroczył swoje kompetencje

    Podkreślam, że radny ma w nicku swoje imie i nazwisko, ja natomiast
    występuję incognito, jednak jestem szeroko znany także pod moim pseudonimem
    z forum.

    Chciałbym się także dowiedzieć czy mogę wytoczyć mu o to proces, a jeśli tak
    to z jakiego artykułu. Nie toleruję wywyższania się ponad ludzi tylko
    dlatego, że jest się u władzy.

    pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc.

  • 2. Data: 2005-12-05 13:33:14
    Temat: Re: Radny przekroczył swoje kompetencje?
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "Yusek" <y...@w...pl> naskrobał/a w

    > Jako, że nie jest on moderatorem forum, a ja stosowałem się do
    > netykiety, chciałbym się dowiedzieć, czy naruszył on w ten sposób:
    > - moją wolność słowa

    Nie.

    > - moje dobre imię

    Sam nie wiesz czy twoje dobre imię ucierpiało, więc skąd my mamy to
    wiedzieć?

    > - czy przekroczył swoje kompetencje

    Nie.

    > Chciałbym się także dowiedzieć czy mogę wytoczyć mu o to proces, a
    > jeśli tak to z jakiego artykułu.

    Z żadnego.
    Tak się składa, że wolność słowa obejmuje również radnych i oni też mogą
    pisać co chcą.

  • 3. Data: 2005-12-05 13:56:23
    Od: "Yusek" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Goomich" <g...@u...to.wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Nie.

    > Z żadnego.
    > Tak się składa, że wolność słowa obejmuje również radnych i oni też mogą

    Tak, ale w pewnym sensie zabronił mi wypowiadania się na forum, mimo, że nie
    leży to w jego kompetencjach. A co do dobrego imienia, to ciekawy jestem czy
    jest na to paragraf, skoro występuję tam pod pseudonimem.

  • 4. Data: 2005-12-05 13:57:48
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Yusek porozsypywal nastepujace haczki:
    > chciałbym się dowiedzieć, czy naruszył on w ten sposób:
    > - moją wolność słowa
    > - moje dobre imię
    > - czy przekroczył swoje kompetencje
    W jaki sposob mialby naruszyc wolnosc slowa, Twoje dobre imie i swoje
    kompetencje?
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 5. Data: 2005-12-05 14:00:12
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "Yusek" <y...@w...pl> naskrobał/a w

    > Tak, ale w pewnym sensie zabronił mi wypowiadania się na forum,
    > mimo, że nie leży to w jego kompetencjach.

    No to go w pewnym sensie pozwij.

    > A co do dobrego imienia,
    > to ciekawy jestem czy jest na to paragraf, skoro występuję tam pod
    > pseudonimem.

    Pseudonim nie ma znaczenia.

  • 6. Data: 2005-12-05 14:15:44
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Yusek porozsypywal nastepujace haczki:
    > Tak, ale w pewnym sensie zabronił mi wypowiadania się na forum, mimo, że nie
    > leży to w jego kompetencjach.
    Czyli jesli pisalismy stokrotce zeby nie pisala glupot na grupie
    pl.praca.dyskusje, to zesmy ograniczali jej wolnosc slowa?
    > A co do dobrego imienia, to ciekawy jestem czy
    > jest na to paragraf, skoro występuję tam pod pseudonimem.
    Za duzo filmow zes sie naogladal.

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 7. Data: 2005-12-05 15:07:08
    Od: "Leszek" <l...@h...fm>

    Użytkownik "badzio" <b...@n...skreslic.epf.pl> napisał w wiadomości

    > W jaki sposob mialby naruszyc wolnosc slowa, Twoje dobre imie i swoje
    > kompetencje?

    Bo wątkotwórca chciał jeszcze tyle wygłosić prawd objawionych, takie mądrości
    chciał jeszcze napisać a tu taki pech. Wzięli go za smarka;)))

    --
    Pozdr
    Leszek

  • 8. Data: 2005-12-05 15:38:29
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Yusek" <y...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Czy naruszył on w ten sposób:
    > - moją wolność słowa

    Przecież możesz nadal pisać na tym forum.

    > - moje dobre imię

    A w jakim zakresie

    > - czy przekroczył swoje kompetencje

    A z czego one wynikają i jakie mają ramy w zakresie pisania na forum,
    by mógł je przekroczyć.

  • 9. Data: 2005-12-05 16:09:00
    Od: Suracz <...@...x>

    Yusek napisał(a):

    > Tak, ale w pewnym sensie zabronił mi wypowiadania się na forum, mimo, że nie
    > leży to w jego kompetencjach. A co do dobrego imienia, to ciekawy jestem czy

    ZABRANIAM Ci wypowiadać się na pl.soc.prawo !

    No i co pozwiesz mnie ?
    Albo jeszcze lepiej - poszłuchasz mnie ???

    To że 'jakiś tam' radny zabronił Ci pisania na forum obliguje Cię to
    przestrzegania tego zakazu ?
    Heh!
    Suracz

  • 10. Data: 2005-12-19 01:30:28
    Od: maho <m...@p...net>

    Yusek napisał(a):
    [ciach]

    > Tak, ale w pewnym sensie zabronił mi wypowiadania się na forum, mimo, że nie
    > leży to w jego kompetencjach. A co do dobrego imienia, to ciekawy jestem czy
    > jest na to paragraf, skoro występuję tam pod pseudonimem.

    Więc ja ci ninejszym zabraniam wychodzić z domu. Czy bezprawnie
    ograniczyłem twoją wolność? :):)

    pozdrav

    maHo