  • 1. Data: 2006-10-28 18:54:22
    Temat: Rachunek za wynajem mieszkania
    Od: "news.tpi.pl" <j...@h...com>

    Witam,

    1. Czy bedac osoba prywatna, moge wystawic jakis rachunek dla firmy ktora
    chce wynajac ode mnie mieszkanie?
    2. Czy od kwoty ktora otrzymam musze placic jakis podatek? Gdzie go naliczyc
    (w rocznym zeznaniu, miesiecznie)?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-10-28 21:28:14
    Temat: Re: Rachunek za wynajem mieszkania
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    > 1. Czy bedac osoba prywatna, moge wystawic jakis rachunek dla firmy ktora
    > chce wynajac ode mnie mieszkanie?

    Tak. Rachunek może wystawić każda osoba.

    > 2. Czy od kwoty ktora otrzymam musze placic jakis podatek? Gdzie go
    > naliczyc (w rocznym zeznaniu, miesiecznie)?

    Niestety tak.

    +inż.prawa+

  • 3. Data: 2006-10-29 08:40:09
    Od: "news.tpi.pl" <j...@h...com>

    > Tak. Rachunek może wystawić każda osoba.

    Czy jest jakis wzor takiego dokumentu? Jesli nie ma, to co powinien
    zawierac?

  • 4. Data: 2006-10-29 11:05:19
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    > Czy jest jakis wzor takiego dokumentu? Jesli nie ma, to co powinien
    > zawierac?

    To co zwykły rachunek. Data/Sprzedający/Kupujący/Przedmiot
    handlu/Kwota/Podpis

    +inż.prawa+

  • 5. Data: 2006-10-30 11:55:25
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    W zasadzie comiesięczny rachunek nie jest potrzebny, jeżeli spisana jest umowa najmu.
    Jesli wynajmujesz na cele inne niz mieszkalne, to uważaj na VAT, bo to boli.
    JaC

    > To co zwykły rachunek.
    > Data/Sprzedający/Kupujący/Przedmiot handlu/Kwota/Podpis

    It has removed 2279 spam emails to date.
    Try SPAMfighter for free now!

  • 6. Data: 2011-11-22 12:59:31
    Od: "rybciap2" <rybciap2@WYTNIJ_TOo2.pl>

    1) Jako najemca możesz wystawić rachunek. Aby to zrobić proponuję użyć jakiegoś
    programu, np. Commerbusiness. Pobierzesz go za darmo stąd:

    http://www.commerbusiness.pl/rachunki-dla-zwolnionyc
    h-z-vat

    2) Będziesz musiał płacić 8,5% ryczałtowy podatek

  • 7. Data: 2011-11-22 13:07:02
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    rybciap2 napisał(a) :
    > 1) Jako najemca możesz wystawić rachunek. Aby to zrobić proponuję użyć jakiegoś
    programu, np. Commerbusiness. Pobierzesz go za darmo stąd:

> [...]

    Uwaga na trojany. Antyvirus mi krzyczy, że strona jest zainfekowana
    trojanami.

    Informacja dla wyszukiwarek: commerbusiness wirus trojan malware ;-)

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]