  • 1. Data: 2006-10-28 18:18:15
    Temat: remont
    Od: Noob <...@m...com>

    Witam,

    Mam mały remont w mieszkaniu i wynająłem pracownika aby mi "położył"
    płytki w łazience. Płytki kupiłem w sklepie, zapłaciłem gotówką, wziąłem
    fakturę, a że nie było akurat tych płytek które mi się podobały to muszę
    poczekać kilka dni na dostarczenie. Podkreślam, że już zapłaciłem.
    Dowiedziałem się w międzyczasie że mój "majster" to stary "ściemniacz" i
    leń i go zwolniłem. W zasadzie to jeszcze nic nie robił poza doradzeniem
    mi jakie płytki "położyć". Ten pseudo fachowiec ma jednak dobre stosunki
    z właścicielem sklepu w którym zamówiłem płytki i boję się, że mogą mnie
    "wyrolować". Proszę, doradźcie mi co mam teraz zrobić. Nie mogę przecież
    pozwolić, aby ktoś taki przeprowadzał mi remont, a jednocześnie nie chcę
    stracić 2500 PLN za materiały.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-10-28 22:03:43
    Temat: Re: remont
    Od: "Igor" <l...@p...onet.pl>

> [...]
    > "wyrolować". Proszę, doradźcie mi co mam teraz zrobić. Nie mogę przecież
    > pozwolić, aby ktoś taki przeprowadzał mi remont, a jednocześnie nie chcę

    Jak masz fakturę albo dokument zaliczki, to jak nie dostaniesz towaru to
    wzywasz go do zapłaty a potem do sądu. Nie ma żadnych podstaw aby ci
    pieniędzy albo płytek nie oddać.

    Pozdrawiam
    Igor
    www.SerwisPrawa.pl