  • 1. Data: 2007-07-09 20:12:34
    Temat: Pytanie o kodeks O..??
    Od: Najkon <N...@p...fm>

    Witam.

    przeszukałem coponiektóre storny prawne, ale nic nie znalazłem na
    temat wysatawionego (akurat nie mi) atykułu:

    art. 65 § 1 i 145 KO - Nie mam bladego pojecia co to za kodeks O ??
    bynajmiej tak jest napisane na wezwaniu z sądu rejonowego. Mógłby to
    ktoś sprecyzować, lub wyjaśnić?

  • 2. Data: 2007-07-09 20:44:27
    Temat: Re: Pytanie o kodeks O..??
    Od: "p09v" <p...@o...pl>

> [...]
    >
    >art. 65 § 1 i 145 KO - Nie mam bladego pojecia co to za kodeks O ??
    >bynajmiej tak jest napisane na wezwaniu z sądu rejonowego. Mógłby to

    Zapewne chodzi o kodeks rodzinny i opiekuńczy.
    link http://www.prawo.lex.pl/bap/student/Dz.U.1964.9.59.h
    tml

    --
    p09v

  • 3. Data: 2007-07-10 11:45:51
    Od: Michal Bien <m...@u...edu.pl.invalid>

    p09v <p...@o...pl> wrote:

    > Zapewne chodzi o kodeks rodzinny i opiekuńczy.
    > link http://www.prawo.lex.pl/bap/student/Dz.U.1964.9.59.h
    tml

    Takie jest naturalnie pierwsze skojarzenie ale gdzie masz w KRO
    art. 65 par. 1? Byloby latwiej jakby zadajacy pytanie chociaz wspomnial
    o co chodzi w danej sprawie, ale jesli nie chce to wrozki na innej grupie.

    --
    Pozdrawiam, Michal Bien
    mailto:m...@m...uw.edu.pl

  • 4. Data: 2007-07-10 16:34:27