  • 21. Data: 2007-01-07 00:15:41
    Temat: Re: Pytanie laika - czy w ustawie jest AND czy OR ...?
    Od: akala <a...@a...com>

    Dnia Sun, 07 Jan 2007 00:53:22 +0100, Goomich napisał(a):

    > You have one message from: akala <a...@a...com>

    > W dowlnej książce o logice, bo to jest podstawa. Pozatym możesz sprawdzić
    > książki do matematyki (okolice rachunku zbiorow), lub do elektroniki
    > (bramki logiczne). W ostateczności możesz wrzucic w gugla hasła w rodzaju
    > związki logiczne, alternatywa, koniunkcja, implikacja. itp.

    wydaje się kolego ,że nie bardzo mnie zrozumiałeś , moje pytanie o
    przypisanie znaczenia określonemu słowu w cale nie zmierzało do takiego
    wykładu jaki mi zaserwowałeś.
    Pewien mądry "gość" nazywał się William Occam napisał tak : "do objaśniania
    rzeczywistości nie należy używać większej liczby niezależnych bytów niż
    to jest absolutnie konieczne."- mówiąc prościej nie należy nadawać nowych
    znaczeń wyrazom które już te znaczenia mają przypisane, bo to jedynie
    wprowadza zamieszanie.
    akala

  • 22. Data: 2007-01-07 15:17:52
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    You have one message from: akala <a...@a...com>

    > no wyobraź sobie ,że w kodeksie karnym zapiszemy :

    Wyobraź sobie, że kodeksie karnym tak się nie pisze.

    > używanie takich wyrażeń w prawie jest niedopuszczalne i świadczyć
    > jedynie może o całkowitej niekompetencji ludzi "piszących" takie
    > prawo.

    A o czym świadczy wyrażanie arbitralnych sądów na temat, o korym nie ma
    się zielonego pojęcia?

    Krzysztof Ferenc
    g...@w...pl UIN: 6750153