  • 1. Data: 2007-01-06 17:40:51
    Temat: Prawo radnego do interwencji w imieniu mieszkanca
    Od: "adam" <r...@p...onet.pl>

    Gdzies czytalem, ze instytucja, do ktorej zwraca sie radny w imieniu mieszkanca,
    ma obowiazek odpowiedziec radnemu w ciagu 14 dni. Nie moge odszukac tego
    przepisu. Prosze o pomoc.

  • 2. Data: 2007-01-06 18:06:20
    Od: "Marcin Krzemiński" <radca@BEZ_TEGOradca.krakow.pl>

    > Gdzies czytalem, ze instytucja, do ktorej zwraca sie radny w imieniu
    > mieszkanca,
    > ma obowiazek odpowiedziec radnemu w ciagu 14 dni. Nie moge odszukac tego
    > przepisu. Prosze o pomoc.

    Ustawy tego nie przewidują - co najwyżej statut danej jednostki samorządu
    terytorialnego i tylko w stosunku do podmiotów komunalnych.
    Chyba, że pomyliłeś z posłami/senatorami - wtedy przepisem , o którym mowa
    jest art. 20 ust. 1 ustawy o wykonywaniu mandatu posła i senatora.

    Marcin.

    --
    www.radca,krakow.pl

  • 3. Data: 2007-01-06 18:07:57
    Od: "Marcin Krzemiński" <radca@BEZ_TEGOradca.krakow.pl>

> [...]

    terytorialnego i tylko w stosunku do podmiotów komunalnych.
    Chyba, że pomyliłeś z posłami/senatorami - wtedy przepisem , o którym mowa
    jest art. 20 ust. 2 ustawy o wykonywaniu mandatu posła i senatora.

    Marcin.

    --
    www.radca.krakow.pl

  • 4. Data: 2007-01-06 18:13:10
    Od: "adam" <r...@p...onet.pl>

> [...]
    > Chyba, że pomyliłeś z posłami/senatorami - wtedy przepisem , o którym mowa
    > jest art. 20 ust. 2 ustawy o wykonywaniu mandatu posła i senatora.

    W statucie mojej gminy tego nie ma, ale gdzies to wyraznie czytalem, ze
    isntytucja ma obowiazek odpowiedziec radnemu do 14 dni...