  • 31. Data: 2013-08-12 20:21:26
    Temat: Re: Punkt kontroli drogowej na terenie prywatnym
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Podasz podstawę prawną?

    > Postaw ogrodzenie i bramę.

    a nie wystarczy tablica... Teren Prywatny, Psom i policjantom wstęp
    wzbroniony.

  • 32. Data: 2013-08-12 20:26:43
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-08-12 20:21, Marek Dyjor pisze:

    > a nie wystarczy tablica... Teren Prywatny, Psom i policjantom wstęp
    > wzbroniony.

    ... a nie wystarczy tylko "psom"? (NMSP) :)

    Przed I WŚ na drzwiach restauracji bywały napisy "sałdatam, sabakam,
    jewrejam wchod waspraszczion".

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 33. Data: 2013-08-12 20:42:21
    Od: DJ Abelson(R) <h...@s...org>

    W dniu 2013-08-11 22:23, Edward Ilkus pisze:
    zrobic. Pytam Was o zdanie.

    Edek, daj jakiś namiar. Mam w Olkuszu znajomków. Powaga.

  • 34. Data: 2013-08-12 21:00:20
    Od: "Edward Ilkus" <e...@i...invalid>

    Użytkownik "DJ Abelson(R)" <h...@s...org>

    > zrobic. Pytam Was o zdanie.
    >>
    > Edek, daj jakiś namiar. Mam w Olkuszu znajomków. Powaga.

    Na co ten namiar ?

  • 35. Data: 2013-08-12 21:06:32
    Od: "Edward Ilkus" <e...@i...invalid>

    Użytkownik "Smok Eustachy" <s...@w...pl>

    > /..../
    >>
    > Wystarczy sama brama. Albo stare Cinquecento

    Na ...uj mi ta brama ?! Policja wie, że korzysta z cudzej nieruchomości i
    robi to bez zgody. MZ nie ma absolutnie żadnej podstawy prawnej do takich
    działań.

  • 36. Data: 2013-08-12 21:10:31
    Od: DJ Abelson(R) <h...@s...org>

    W dniu 2013-08-12 21:00, Edward Ilkus pisze:

    > Użytkownik "DJ Abelson(R)" <h...@s...org>

    > Na co ten namiar ?
    OK, nie trzeba. Z Olkusza jestem, ot co.

  • 37. Data: 2013-08-12 21:10:52
    Od: the_foe <t...@w...pl>

> [...]
    > kontroli drogowej. Stoja tam regularnie oznakowane pojazdy i
    > zatrzymywane samochody zajmujac teren otwartej posesji. Typowe suszenie
    > zza krzaków. Dobrze znany wszystkim przejezdzajacym wyjazd z Olkusza na
    > Katowice DK94. Dzisiaj 12:20 przyjezdzam i znowu nie da sie wjechac. Nie
    > zdzierzylem i zapytalem stojacych policjantów co tu robia, ze to teren
    > prywatny. A policjant do mnie, ze teren prywatny musi byc ogrodzony.
    > Dobrze wiadomo, ze nie musi, wiec mu mówie, ze niech sobie w urzedzie
    > sprawdzi. On, ze nie chce, niech sobie ide do komendanta. No zagotowalem sie

    Mowisz im, ze maja sie wynosic bo to Twoj teren. Jak sie nie zbiorą to
    wzywasz Policje :) Niech przyjada i spisza notatke kto, kiedy odmowił
    opuszczenia prywatnego terenu. Inaczej nigdy nie dojdziesz do ładu z
    nimi skargi nic nie dadza bo wypra sie niewiedza.

    --
    @foe_pl

  • 38. Data: 2013-08-12 21:17:25
    Od: DJ Abelson(R) <h...@s...org>

    W dniu 2013-08-12 17:19, Edward Ilkus pisze:

    O kurwa, to są moje stare śmieci :D

  • 39. Data: 2013-08-12 21:29:55
    Od: "Edward Ilkus" <e...@i...invalid>

    Użytkownik "DJ Abelson(R)" <h...@s...org>

    > OK, nie trzeba. Z Olkusza jestem, ot co.

    To może wiesz, jakie lokalne media możnaby tym zainteresować ?

  • 40. Data: 2013-08-12 21:48:11
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    Użytkownik "Edward Ilkus" <e...@i...invalid> napisał w wiadomości

    > Na ...uj mi ta brama ?! Policja wie, że korzysta z cudzej
    > nieruchomości i robi to bez zgody. MZ nie ma absolutnie żadnej
    > podstawy prawnej do takich działań.

    Jakiż problem postawić słupek z tabliczką informacyjną: "Teren
    prywatny", ewentualnie dodać: "Wjazd i parkowanie bez zgody właściciela
    zabronione"?
    Gdyby to na mnie trafiło to powiedział bym im grzecznie bez wdawania się
    w polemikę "To jest teren prywatny, proszę opuścić to miejsce", a gdyby
    się dochodzili to ch...m bym zajechał drogę na tym wjeździe tak, żeby
    nie mogli odjechać, wysiadłbym z samochodu, pozamykał i udał się pieszo
    do domu. Gdyby za mną przyleźli i zaczęli prosić, abym ich wypuścił to
    poinformowałbym, że nie mogę odjechać samochodem, gdyż właśnie
    rozpocząłem pić alkohol. Oczywiście na wszelki wypadek nie pijąc, aby mi
    nie zarzucili, że przyjechałem pijany.