  • 41. Data: 2006-12-07 20:35:25
    Temat: Re: Publikacja nagich zdjęc nastolatki
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    animka wrote:

    > Ale rozwalone rozpadówy :-(
    > To jest pornografia.

    Wstrząsające. Czy odniosłaś z tego powodu jakiś uszczerbek psychiczny? ;->

  • 42. Data: 2006-12-08 08:21:42
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > Czy nadają się te zdjęcia do ścigania z art. 200 kk ?

    Rozsmieszyles mnie :-) Dziewcze jest nie dosc, ze mocno zuzyte, to jeszcze
    ma moim zdaniem minimum 24 lata (i swietna figure rzecz jasna, ale w te
    pochwe w obawie o zgnicie i odpadniecie po prostu bym nie zagladal).

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 43. Data: 2006-12-08 13:57:54
    Od: "Michal K." <k...@o...pl>

    scream napisał(a):

    > Wg mnie zupełnie nie. Panna ma powyzej 15 lat.

    > Nie musi, nie jest autorem fotek. O ile dobrze kojarze modelke (a na 99%
    > dobrze :)) to fotki pochodza z seriwsu Galitsin-News.

    Voila: http://hosted.justteensite.com/galleries/g2/MjE4/ccb
    ill/1396616

    --
    Pozdr,

    Michał K.

  • 44. Data: 2006-12-08 14:45:16
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 08 Dec 2006 14:57:54 +0100, Michal K. napisał(a):

    > Voila: http://hosted.justteensite.com/galleries/g2/MjE4/ccb
    ill/1396616

    A :) Czyli jednak inna ruska strona, a nie Galitsin :)

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 45. Data: 2007-03-20 07:59:25
    Od: "wsm" <w...@s...pl>

    > A :) Czyli jednak inna ruska strona, a nie Galitsin :)

    Galitsin nie pozwoliłby sobie na niezauważenie w tle tych słupów
    trakcyjnych - on umie skupic się na kompozycji całego obrazu, a nie tylko na
    gołej ...
    WSm

  • 46. Data: 2007-03-20 11:05:39
    Od: "Przemek Lipski" <d...@e...WYTNIJ.pl>

    Użytkownik "wsm" <w...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >>
    > Galitsin nie pozwoliłby sobie na niezauważenie w tle tych słupów
    > trakcyjnych - on umie skupic się na kompozycji całego obrazu, a nie tylko

    a moze pozwoliłby sobie, zwykłe pornole (nie tylko z samymi panienkami) też
    kręci, to i słupy mógłby przeoczyc...

    Pozdrawiam Przemek