  • 11. Data: 2010-10-21 06:57:45
    Temat: Re: Przyrost naturalny
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-10-21 08:46, januszek pisze:
    > Danusia napisa?(a):

    > Fakty? To wszystko to statystyka i prognozy:
    http://www.stat.gov.pl/gus/5840_5744_PLK_HTML.htm

    Za dużo czytania dla niektórych ;) Tutaj wersja jednoobrazkowa:

    http://www.google.pl/imgres?imgurl=http://www.geogra
    fia.vel.pl/map/photos/photo12.jpg&imgrefurl=http://w
    ww.geografia.vel.pl/map/photos/photo12.html&h=464&w=
    800&sz=92&tbnid=h97ExGJsM6gT3M:&tbnh=83&tbnw=143&pre
    v=/images%3Fq%3Dprzyrost%2Bnaturalny%2Bw%2Bpolsce&zo
    om=1&q=przyrost+naturalny+w+polsce&hl=pl&usg=__7_CzX
    1Gh94g2TK6UZpfVIApxzJ4=&sa=X&ei=NeC_TOWOFoqUOsHdgfgL
    &ved=0CC4Q9QEwBA

    --
    Liwiusz

  • 12. Data: 2010-10-21 10:46:01
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 10/21/2010 1:34 AM, Danusia wrote:
    > Faktem jest dodatni przyrost naturalny w Polsce od 4 lat - a Ty w dalszym
    > ciągu powtarzasz zasłyszane bzdury.

    a co mi po urodzeniach
    ja bym chciał wiedzieć jaki jest przyrost naturalny siły roboczej w
    wieku 20 lat, a nie roczniaków.

  • 13. Data: 2010-10-21 14:58:04
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    W dniu 2010-10-21 08:34, Danusia pisze:
    > Użytkownik "SDD"<s...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Faktem jest dodatni przyrost naturalny w Polsce od 4 lat - a Ty w dalszym
    > ciągu powtarzasz zasłyszane bzdury.
    >
    > pozdr

    nawet jesli jest to wiekszosc juz doroslych emigruje za chlebem czesto
    na stale, jedyny raj to chyba farszafka do ktorej zjezdzaja sie lokalni
    wiochmeni i rozmanazaja sie.

  • 14. Data: 2010-10-22 06:27:13
    Od: "Danusia" <j...@w...pl>

    > Co z tego, że jest dodatni, skoro oscyluje wokół zera? Zastępowalność
    > 1:1 nie uchroni systemu emerytalnego.

    Jest troche wyższy i rośnie z roku na rok, pomimo działań zniechęcających.
    Np. w Krakowie w przyszłym roku od wrzesnia do przedszkoli będzie chodziło
    tylko około 50% dzieci z braku miejsc. Więc jak ma ten przyrost rosnąć
    mocno? Bogu Dzięki że wogóle rośnie i jest dodatni.

    pozdr

  • 15. Data: 2010-10-22 06:30:52
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    Danusia pisze:
> [...]
    > tylko około 50% dzieci z braku miejsc. Więc jak ma ten przyrost rosnąć
    > mocno? Bogu Dzięki że wogóle rośnie i jest dodatni.

    Tylko, że w latach 90-tych zlikwidowano ok 60% miejsc w przedszkolach i
    70% miejsc w żłobkach, bo nie było tylu zainteresowanych, a dla miast i
    gmin to były realne oszczędności...

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 16. Data: 2010-10-23 21:35:02
    Od: " " <t...@g...pl>

    Danusia <j...@w...pl> napisał(a):

    > Podyskutujemy o emeryturach i kto bedzie na nie pracował???

    Bardzo chętnie.
    Udowodnij, że więcej dzieci = większe emerytury.

    Tapatik

  • 17. Data: 2010-10-24 05:50:56
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    W dniu 2010-10-22 08:27, Danusia pisze:
> [...]
    > tylko około 50% dzieci z braku miejsc. Więc jak ma ten przyrost rosnąć
    > mocno? Bogu Dzięki że wogóle rośnie i jest dodatni.

    Co ty pieprzysz za banialuki to jest tzw propaganda sukcesu. A prawda
    jest taka ze od wielu lat jestesmy na dnie i to co teraz jest to nie
    jestzaden przyrost a odbudowa starych zasobow.

  • 18. Data: 2010-10-24 06:07:40
    Od: "Danusia" <j...@w...pl>

    Użytkownik <t...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Bardzo chętnie.
    > Udowodnij, że więcej dzieci = większe emerytury.

    Proszę bardzo: dowód odwrotny do dowodu na wprost i warunki brzegowe: Brak
    dzieci wogóle, za 60 lat emerytury są zerowe, bez względu na system
    obliczania.

    pozdr

  • 19. Data: 2010-10-24 08:08:50
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-10-24 08:07, Użytkownik Danusia napisał:

    > Proszę bardzo: dowód odwrotny do dowodu na wprost i warunki brzegowe: Brak
    > dzieci wogóle, za 60 lat emerytury są zerowe, bez względu na system
    > obliczania.

    Z drugiego filaru też ?

    Pozdrawiam

  • 20. Data: 2010-10-24 12:19:08
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    RadoslawF napisal:
    > Z drugiego filaru też ?

    Tak, bo to tylko umowne jednostki rozliczeniowe,
    a o ich rzeczywistej wartości decydować będzie
    kondycja gospodarki w chwili przejścia na emeryturę.

    Zapominasz, że PIENIĄDZE to też tylko umowne jednostki
    rozliczeniowe i są dość często redukowane przy pomocy
    inflacji. Zresztą dolar jest tak systematycznie degradowany
    od czasu powstania FED w roku 1913. Obecny dolar jest wart
    mniej niż JEDEN cent z początku XX wieku.

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek