  • 1. Data: 2010-10-20 07:06:05
    Temat: Czy facet może mieć problemy prawne za coś takiego?
    Od: "OLO" <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    http://nowahistoria.aq.pl/virral/?id=4u7opq6

    Ciekawe...
    Ona w sumie nie złamała prawa. On chyba tak.

  • 2. Data: 2010-10-20 07:23:30
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 20 Paź, 09:06, "OLO" <p...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:
    > http://nowahistoria.aq.pl/virral/?id=4u7opq6
    >
    > Ciekawe...
    > Ona w sumie nie złamała prawa. On chyba tak.

    pomijajac to, ze to zwykla spamerska sciema zapewne...

    WS

    PS. full mozna zobaczyc bez rozsylania po znajomych ;)
    http://www.flowerhide.com/browse.php?u=Oi8vbm93YWhpc
    3RvcmlhLmFxLnBsL3ZpcnJhbC8%2FaWQ9NHU3b3BxNg%3D%3D&b=
    13&f=norefer

  • 3. Data: 2010-10-20 07:46:32
    Od: "Z P." <p...@W...gazeta.pl>

    WS <L...@c...pl> napisał(a):

    > pomijajac to, ze to zwykla spamerska sciema zapewne...
    >
    > WS
    >
    > PS. full mozna zobaczyc bez rozsylania po znajomych ;)
    > http://www.flowerhide.com/browse.php?u=3DOi8vbm93YWh
    pc3RvcmlhLmFxLnBsL3Zpcn=
    > JhbC8%2FaWQ9NHU3b3BxNg%3D%3D&b=3D13&f=3Dnorefer

    fakt. pewnie fake. ale jeśli rzeczywiście dobra laski zostały naruszone. co
    moze grozic facetowi? KC definiuje jakoś ten rodzaj przestępstwa?

  • 4. Data: 2010-10-20 08:10:27
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 10/20/2010 2:46 AM, Z P. wrote:
    > fakt. pewnie fake. ale jeśli rzeczywiście dobra laski zostały naruszone. co
    > moze grozic facetowi? KC definiuje jakoś ten rodzaj przestępstwa?

    KC to raczej nie :)

    raz, moze dostac za zainstalowanie "podsluchu" bez zapisania sie do ABW
    i CBS i opłacenia składek członkowskich.

    dwa za rozpowszechnienie tego wideo.

    pare lat, zapewne w zawiasach.

  • 5. Data: 2010-10-20 08:44:17
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    zwykla sciema
    pincet tego bylo na sieci w roznych wersjach

  • 6. Data: 2010-10-20 09:21:53
    Od: r...@p...onet.pl

    > http://nowahistoria.aq.pl/virral/?id=4u7opq6
    >
    > Ciekawe...
    > Ona w sumie nie złamała prawa. On chyba tak.

    ściema.

    ta laska jest na zagranicznych serwisach dla dorosłych...

  • 7. Data: 2010-10-20 10:06:21
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    W dniu 2010-10-20 09:06, OLO pisze:
    > http://nowahistoria.aq.pl/virral/?id=4u7opq6
    >
    > Ciekawe...
    > Ona w sumie nie złamała prawa. On chyba tak.

    Nikt nic nie złamał bo to kit jest. Jak ktoś ma
    coś pod deklem to zajarzy w 20 sekund.

    Tomy M.

  • 8. Data: 2010-10-20 15:05:34
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Z P." <p...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > fakt. pewnie fake. ale jeśli rzeczywiście dobra laski zostały naruszone.
    > co
    > moze grozic facetowi? KC definiuje jakoś ten rodzaj przestępstwa?

    Nie wiem, co jest na tych zdjęciach, co ich nie widać. Jesli chodzi o to,
    co widać, to w grę może wchodzić naruszenie ochrony wizerunku (brak zgody
    kobiety na publikację wizerunku), które można dochodzić na drodze cywilnej
    oraz ewentualnie pomówienie (art. 212 kk) ścigane z oskarżenia prywatnego.
    Z notki wynika, że mogło dojść do podglądu, zdjęcia mogą zawierać
    pornografię itd, no ale trudno to stwierdzić, ale zaproponowany skrót nie
    otwiera się.

  • 9. Data: 2010-10-20 20:06:03
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 10/20/2010 10:05 AM, Robert Tomasik wrote:
    > ale zaproponowany skrót nie otwiera się.

    a co? chciałoby się pooglądać?

  • 10. Data: 2010-10-20 21:07:57
    Od: r...@m...com

> [...]
    > oraz ewentualnie pomówienie (art. 212 kk) ścigane z oskarżenia prywatnego.

    Zdjęcie skopiowane z zagranicznych stronek:

    http://tinyurl.com/2fflf4h
    http://tinyurl.com/2f5jzcz