  • 1. Data: 2004-07-28 13:52:39
    Temat: Przesylanie wynagrodzenia na dwa rozne konta
    Od: "zwyczajny" <k...@p...onet.pl>

    Witam pracuje w urzedzie gminy
    i chcialem by moje wynagrodzenie bylo przesylane
    po polowie na dwa rozne konta ze wzgledu na studia syna
    czy to mozliwe ?
    Podobno istnieje jakis przepis ze mozna tylko na jedno ?
    czy to bujda?

  • 2. Data: 2004-07-28 17:01:03
    Temat: Re: Przesylanie wynagrodzenia na dwa rozne konta
    Od: "Mecenas" <m...@o...pl>

    Użytkownik "zwyczajny" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > czy to mozliwe ?
    > Podobno istnieje jakis przepis ze mozna tylko na jedno ?
    Nie jest to bujda.
    Oracodawca ma obowiązek wypłacić wynagrodzenie w kasie zakładu pracy lub za
    zgodą pracownika na wskazane konto.
    Patrz przepis art. 86 par. 3 kodeksu pracy

    Pracodawca nie ma uprawnień do dzielenia wynagrodzenia, wyjątek wypłacenie
    zaliczki.

    Pozdrawiam
    Prośba:

    LUDZIE POCZYTAJCIE TROCHĘ KODKS PRACY

  • 3. Data: 2004-07-28 17:58:05
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Mecenas wrote:

> [...]
    > Patrz przepis art. 86 par. 3 kodeksu pracy
    >
    > Pracodawca nie ma uprawnień do dzielenia wynagrodzenia, wyjątek wypłacenie

    Tyle że wypłata na dwa konta nie jest moim zdaniem 'dzieleniem'.
    Art.86§3 jej nie wyklucza. Inna sprawa, że obowiązku takiego pracodawca
    nie ma.

    KG

  • 4. Data: 2004-07-28 18:31:21
    Od: "Mecenas" <m...@o...pl>

    > Tyle że wypłata na dwa konta nie jest moim zdaniem 'dzieleniem'.
    > Art.86§3 jej nie wyklucza. Inna sprawa, że obowiązku takiego pracodawca
    > nie ma.
    >
    > KG

    Ale i nie pozwala.

    Pozdrawiam

    Michał

  • 5. Data: 2004-07-28 20:26:16
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Mecenas wrote:
    > Ale i nie pozwala.

    A niby dlaczego musi wyraźnie pozwalać?

    KG

  • 6. Data: 2004-07-28 20:37:20
    Od: Wiktor <w...@l...WYTNIJ.com>

    Dnia Wed, 28 Jul 2004 15:52:39 +0200, zwyczajny napisał(a):

    > i chcialem by moje wynagrodzenie bylo przesylane
    > po polowie na dwa rozne konta ze wzgledu na studia syna
    > czy to mozliwe ?

    A nie możesz w banku w którym masz konto, zdefiniować stałego zlecenia
    przelewu na to drugie określonej kwoty?

    Pracodawca teoretycznie może dzielić wypłatę nawet na 10 kont, ale
    pamiętaj że to więcej pracy i koszty rosną, więc pewnie się nie zgodzi.

    --
    Wiktor