  • 1. Data: 2004-07-28 12:56:09
    Temat: Licencja instalatorska (instalacja alarmow)
    Od: "Baczek" <m...@p...onet.pl>

    Witam

    Wygralem przetarg w gminie
    na instalacje telefoniczna, komputerowa
    i alarmowa. Mimo ze moja oferta byla najkożystniejsza
    to prawdopodobnie przegram poniewaz nie posiadam
    "licencji instalatorskiej" (czy jakos tak)
    chodzi o agenta technicznego ochrony mienia.
    Czy instalujac w/w alarm musze posiadac
    licencje ? Czy jet to jakis przepis, czy tez widzimisie
    komisji ?

    Pozdrawiam
    Mariusz

  • 2. Data: 2004-07-28 13:04:52
    Temat: Re: Licencja instalatorska (instalacja alarmow)
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 28 lip o godzinie 14:56, na pl.soc.prawo, Baczek napisał(a):

    > Wygralem przetarg w gminie
    > na instalacje telefoniczna, komputerowa
    > i alarmowa. Mimo ze moja oferta byla najkożystniejsza
    > to prawdopodobnie przegram poniewaz nie posiadam

    No to w końcu "wygrałeś" czy "przegrałeś" ten przetarg? ;)

    > Czy instalujac w/w alarm musze posiadac
    > licencje ? Czy jet to jakis przepis, czy tez widzimisie
    > komisji ?

    Czytałeś postanowienia i wymagania stawiane w SIWZ przez inwestora?
    Właśnie tam znajdziesz odpowiedz na swoje pytanie. Ponadto tam też jest
    umieszczony sposób wyłonienia najkorzystniejszej oferty - niekoniecznie
    sama cena jest istotna.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 3. Data: 2004-07-28 13:27:23
    Od: "Baczek" <m...@p...onet.pl>

    > No to w końcu "wygrałeś" czy "przegrałeś" ten przetarg? ;)
    Mozna powiedziec ze wlasnie jest rozstrzygany

> [...]
    > Właśnie tam znajdziesz odpowiedz na swoje pytanie. Ponadto tam też jest
    > umieszczony sposób wyłonienia najkorzystniejszej oferty - niekoniecznie

    cena: 100%

    Chodzi mi o to czy jest jakis przepis zmuszajacy gmine na instalacje alarmu
    tylko przez firme posiadajaca licencje instalatorska ?

    Mariusz

  • 4. Data: 2004-07-28 13:31:53
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 28 lip o godzinie 15:27, na pl.soc.prawo, Baczek napisał(a):

    > cena: 100%
    >
    > Chodzi mi o to czy jest jakis przepis zmuszajacy gmine na instalacje alarmu
    > tylko przez firme posiadajaca licencje instalatorska ?

    Ty dalej swoje :(
    Ponownie Ci napiszę:
    - sprawdzałeś w SIWZ czy nie jest tam umieszczony właśnie taki zapis, że
    wykonawca musi posiadać określone uprawnienia????

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 5. Data: 2004-07-28 13:36:10
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Wed, 28 Jul 2004 15:31:53 +0200, Artur Ch. naskrobał(a):

    > Ty dalej swoje :(
    > Ponownie Ci napiszę:
    > - sprawdzałeś w SIWZ czy nie jest tam umieszczony właśnie taki zapis, że
    > wykonawca musi posiadać określone uprawnienia????

    Chciałbym tylko zauważyć że niekoniecznie taki zapis jest zgodny z ustawą o
    zamówieniach publicznych. Na pewno nie zaszkodzi się upewnić i zaskarżyć
    wynik postępowania.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 6. Data: 2004-07-28 13:37:59
    Od: "Baczek" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "> Ty dalej swoje :(
    > Ponownie Ci napiszę:
    > - sprawdzałeś w SIWZ czy nie jest tam umieszczony właśnie taki zapis, że
    > wykonawca musi posiadać określone uprawnienia????

    Sorry, ale co to jest SIWZ ? Nie moge rozwinac skrotu :(

    Mariusz

  • 7. Data: 2004-07-28 13:38:32
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Baczek napisał:

    > Użytkownik "> Ty dalej swoje :(

    > Sorry, ale co to jest SIWZ ? Nie moge rozwinac skrotu :(

    Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl

  • 8. Data: 2004-07-28 13:39:16
    Od: "Baczek" <m...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "> Ty dalej swoje :(
    > >

    > Sorry, ale co to jest SIWZ ? Nie moge rozwinac skrotu :(

    Znalazlem :)

    Nic takiego nie bylo, inaczej bym nie podchodzil,
    dlatego pytam czy moze jest jakis odgorny przepis

    Mariusz

  • 9. Data: 2004-07-28 13:49:59
    Od: Maciej <mazi630@.op.antyspam.pl>

    Baczek napisał(a):
> [...]
    > chodzi o agenta technicznego ochrony mienia.
    > Czy instalujac w/w alarm musze posiadac
    > licencje ? Czy jet to jakis przepis, czy tez widzimisie

    Polecam ustawę o ochronie osób i mienia. Do świadczenia usług w zakresie
    ochrony osób i mienia niezbedna jest koncesja na prowadzenie takiej
    działalności, a osoby zajmujace sie tym zagadnieniem winny posiadać
    licencje techniczną pracownika ochrony wydaną przez właściwą komendę
    wojewódzką. Niemniej jednak powinno to być umieszczone w specyfikacji
    zamówienia.

  • 10. Data: 2004-07-28 13:56:24
    Od: slawol <s...@o...pl>

    Użytkownik Baczek napisał:
    Mimo ze moja oferta byla najkożystniejsza
    > to prawdopodobnie przegram poniewaz nie posiadam
    > "licencji instalatorskiej" (czy jakos tak)
    > chodzi o agenta technicznego ochrony mienia.

    Prawdopodobnie chodzi o licencje pracownika zabezpieczenia technicznego.

    > Czy instalujac w/w alarm musze posiadac
    > licencje ? Czy jet to jakis przepis, czy tez widzimisie
    > komisji ?

    Licencję - zezwolenie na wykonywanie zadań związanych z ochroną osób i
    mienia powinien posiadać każdy pracownik wykonujący usługi w tej
    dziedzinie. Licencja I stopnia upoważnia do wykonywania instalacji,
    licencja II stopnia umożliwia także projektowanie. W jednym wniosku
    można starać się o licencję I i II stopnia.
    Sposób uzyskania licencji i koncesji, wymagane dokumenty oraz wzory
    odpowiednich legitymacji zawiera Rozp. MSWiA
    Koncesję - na działalność gospodarczą w zakresie świadczenia usług
    zabezpieczenia technicznego musi posiadać tylko ta firma, która świadczy
    usługi w zakresie zabezpieczania obiektów podlegających obowiązkowej
    ochronie (listę tych obiektów zawiera Ustawa:
    http://www.abc.com.pl/serwis/du/1997/0740.htm)