  • 1. Data: 2004-07-28 13:30:17
    Temat: Zakres Obowiazkow
    Od: "Bogdan iBogdan" <b...@w...pl>

    Witam
    Jestem zatrudniony - umowa o prace, czas okreslony (5 lat).
    Jest tam zakres obowiazkow - nazwijmy go A.
    Po przepracowaniu okolo roku, moje obowiazki zwiekszly
    sie o obowiazki B (taki lekki awans), dostalem podwyzke.
    W umowie nadal jednak sa tylko obowiazki A, o B nie ma wzmianki.
    Czy kiedy bede przedluzal umowe o prace zwrocic uwage szefowi
    na obowiazki B?

    --
    Proszę mi wybaczyć. Przechadzałem się po parapecie, by się rozejrzeć.
    gubernator William J. le Petomane

  • 2. Data: 2004-07-28 16:36:28
    Temat: Re: Zakres Obowiazkow
    Od: "Hanskie" <h...@s...wp.pl>

    Użytkownik "Bogdan iBogdan" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > W umowie nadal jednak sa tylko obowiazki A, o B nie ma wzmianki.
    > Czy kiedy bede przedluzal umowe o prace zwrocic uwage szefowi

    Może się mylę ale ja bym nie zwracał uwagi na to.
    Zakładając że przez zwiększenie obowiązków odpowiadasz za życie innych to w
    przypadku śmierci któregoś z nich można by próbować się ratować tym że to
    nie było w twoim zakresie obowiązków ?
    Ciekawe czy byłaby to dobra linia obrony ?

    Pozdrawiam, Hanskie

  • 3. Data: 2004-07-28 19:31:59
    Od: Izza <i...@b...poczta.onet.pl>

    Hanskie wrote:

> [...]
    > nie było w twoim zakresie obowiązków ?
    > Ciekawe czy byłaby to dobra linia obrony ?
    tak.
    w pewnym warszawskim wydawnictwie, ktos nie dostal dyscyplinarnego wpisu
    tylko dlatego, ze nie mial oficjalnej listy obowiazkow - a pracownik sporo
    wczesniej o nia prosil szefostwo i jej nie dostal (zwolnienie pracownika
    bylo spowodowane zlym humorem szefostwa).
    Sami ubili sobie bicz:)

    Pozdrawiam
    Iza
    --