  • 1. Data: 2004-07-28 13:56:15
    Temat: rozwód, sprawa karna 2 związek
    Od: "agnuk" <a...@p...fm>

    witam

    Przedstawię po krótce mój problem
    w 2000 roku złożyłem papiery o rozwód bez orzekania o winie
    wcześniej przez 5 lat płaciłem alimenty 450 zł straciłem pracę przejściowo
    w 06 2001 dzień po terminie już pozwana poszła do komornika i wszczęła
    egzekucję od tamtej pory płacę po 450 + 100 zł kosztów komorniczych.

    Jednakże w 2002 związałem się z moją przyszłą żoną i mamy dziecko dlatego
    nie płaciłem tych 550 zł komornikowi tylko 250
    od tamtego czasu jest zgłoszony wniosek o obniżenie alimentów ze względu
    na urodzenie się drugiego dziecka przy moich zarobkach 800 netto, bo mnie
    nie było stać na 550 zł

    Teraz jeszcze się dowiedziałem anonimem, że zanim wzięliśmy ślub leczyła
    się w zakładzie psychiatrycznym, jako alkoholiczka i lekomanka - leki
    psychotropowe

    Poszedłem do przychodni psychiatrycznej i udało mi się wyciągnąć ksero tej
    karty jako mężowi, że potrzebne jest do dalszego leczenia, z czego
    faktycznie było potwierdzone że jest alkoholiczką i lekomanką

    Wystąpiłem do sądu o przeprowadzenie dowodu z tej karty leczenia, ale
    karta wyparowała w międzyczasie więc przedstawiłem na dowód ksero, aby sąd
    wyjaśnił sprawę, gdzie jest oryginał.

    W efekcie ona podała mnie do głownego inspektora danych osobowych i
    zgłosiła na policję że ja popełniłem przestępstwo, dostałem dziś wezwanie
    na policję

    Ona twierdzi że jej choroba z czasów panieńskich nie ma nic do rzeczy

    Nadmieniam że w trakcie sprawy zmieniłem na orzekanie o winie po tym jak
    ona to zmieniła, głównym powodem było picie alkoholu i ciągłe balangi

    I teraz prośba
    Jak się bronić przed tym oskarżeniem
    Może znacie jakiegoś dobrego prawnika z trójmiasta, bo mój sobie coś nie
    radzi, albo mu się już nie chce, ma dość tej sprawy

    Na jakiej podstawie mogę żądać obniżenia alimentów 2 dziecko oraz w
    czerwcu straciłem pracę z winy pracodawcy, jestem zarejestrowany w UP.,
    dodam że ona co sprawę składa o podwyższenie alimentów do 700 i nawet w
    trakcie sprawy wniosła skargę do sądu apelacyjnego na decyzję sądu
    okręgowego, sąd apelacyjny odrzucił jej żądanie

    Wiem że to skomplikowane ale potrzebuje porady

    A jeszcze nigdy nie mieszkaliśmy razem i płacę alimenty na pierwsze
    dziecko a sprawa wokół się toczy dziecka chce mnie pozbawić władzy
    rodzicielskiej
    Pierze dziecku mózg wmawia jej że ją molestowałem w wieku 3 lat itd.
    biegły psychiatra nawet stwierdził że dziecko ma objawy choroby, recytuje
    wszystko książkowo a nie ma żadnych oznak żeby coś takiego miało miejsce

    Pomocy bo ona zniszczy mi pierwsze dziecko, wiem że to trochę chaotyczne ,
    ale tego nie da się spokojnie opisać

    --
    Arek