  • 1. Data: 2004-07-28 13:19:14
    Temat: karany czy nie karany
    Od: "contact74" <c...@t...pl>

    Przepraszam chciałem sie dowiedziec czy jak miałem sprawe w sadzie grockim i
    dostałem grzywne 500 zł za jazde po spozyciu alkocholu to w papierach z
    centralnego rejstru bede karany czy nie karany prosze o odpowiedz.

  • 2. Data: 2004-07-28 13:50:30
    Temat: Re: karany czy nie karany
    Od: Maciej <mazi630@.op.antyspam.pl>

    contact74 napisał(a):

    > Przepraszam chciałem sie dowiedziec czy jak miałem sprawe w sadzie grockim i
    > dostałem grzywne 500 zł za jazde po spozyciu alkocholu to w papierach z
    > centralnego rejstru bede karany czy nie karany prosze o odpowiedz.

    Karany

  • 3. Data: 2004-07-28 14:22:09
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Maciej" <mazi630@.op.antyspam.pl> napisał w wiadomości
> [...]

    Jeśli w Grockim za alkochol to karany jak diabli.

    Pzdr
    Leszek

  • 4. Data: 2004-07-28 15:30:16
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Maciej wrote:

    > Karany

    zapewne nie

    KG

  • 5. Data: 2004-07-28 15:53:12
    Od: "R.K." <...@w...pl>

    Użytkownik "Tomasz" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "contact74"
    > <jazde po spozyciu alkocholu
    >
    > Czy to znaczy "po użyciu alkoholu" czy w stanie nietrzeźwości" ?
    > Jedno i drugie wymaga uprzedniego spożycia alkoholu.
    > Pierwsze jest wykroczeniem, drugie występkiem.

    jedno ( przy karze grzywny ) wpisuje sie
    do rejestru; drugie zas nie :)))))
    pozdr.

  • 7. Data: 2004-07-29 08:15:56
    Od: slawol <s...@o...pl>

    Użytkownik contact74 napisał:
    > Przepraszam chciałem sie dowiedziec czy jak miałem sprawe w sadzie grockim i
    > dostałem grzywne 500 zł za jazde po spozyciu alkocholu to w papierach z
    > centralnego rejstru bede karany czy nie karany prosze o odpowiedz.

    Witam
    Podpinam się pod bieżący wątek z pytaniem:
    Czy a jeśli tak to jak długo kara grzywny figuruje w Krajowym Rejestre
    Karnym ?

  • 8. Data: 2004-07-29 08:25:45
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    slawol wrote:
    > Czy a jeśli tak to jak długo kara grzywny figuruje w Krajowym Rejestre
    > Karnym ?

    grzywna za przestępstwo - 5 lat, sąd może zarządzić zatarcie skazania (a
    więc usunięcie z KRK) po 3 latach

    KG

  • 9. Data: 2004-07-29 08:37:19
    Od: "Tomasz" <p...@i...pl>

    > grzywna za przestępstwo - 5 lat, sąd może zarządzić zatarcie skazania (a
    > więc usunięcie z KRK) po 3 latach

    A ja dodam po raz n-ty:
    jeżeli grzywna była za wykroczenie to nie figuruje w KRK.

    ---

    Pzdr.

  • 10. Data: 2004-07-29 09:22:25
    Od: slawol <s...@o...pl>

    Użytkownik Tomasz napisał:

    > Użytkownik "kam" <X#k...@w...pl.#X> napisał w wiadomości

    > A ja dodam po raz n-ty:
    > jeżeli grzywna była za wykroczenie to nie figuruje w KRK.
    >
    > ---
    >
    > Pzdr.

    Dzięki za info