  • Data: 2004-01-26 16:37:05
    Temat: Re: Przerejestrowanie samochodu
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    n...@p...onet.pl napisał:

    >Mozesz mi powiedziec, na jakiej podstawie tak twierdzisz?
    Art. 78.2.1 PoRD
    Nie to, zebym sie z

    >Bo idac Twoim tokiem myslenia powinien tez zglosic fakt sprzedazy, tak mowi
    Nie moim, tylko zgodnie z ustawowym obowiązkiem powiadamia sprzedający
    (fakt zbycia poj.) i kupujący (fakt nabycia poj.)

    >jaka jest roznica miedzy zgloszeniem faktu nabycia a
    >przerejstrowaniem samochodu?
    Choćby prawna - nie ma ustawowego obowiązku potocznego
    'przerejestrowania', czyli wystąpienia do starosty o wydanie dowodu
    rej. (i często nowego nr-u, tablic) na nazwisko nowego właściciela.

    Artur Golański