  • 11. Data: 2007-07-06 12:31:44
    Temat: Re: Przepisanie mieszkania jak ??
    Od: "Aska" <a...@o...pl>

    > po pierwsze prdzed slubem, czyli maja je tobie aktem darowizny darowac

    dużo taka procedura kosztuje teraz u notariusza ?? ;)

  • 12. Data: 2007-07-06 12:39:19
    Od: Tomasz Myrdin <m...@o...onet.pl>

    Nie!

    Art. 33 KRO Do majątku osobistego każdego z małżonków należą (...)
    przedmioty majątkowe nabyte przez dziedziczenie, zapis lub darowiznę,
    chyba że spadkodawca lub darczyńca inaczej postanowił.

    Jeśli więc darujący (bądź inny) nie postanowił inaczej to jest to
    wyłącznie Twoje.

  • 13. Data: 2007-07-06 12:44:16
    Od: "Aska" <a...@o...pl>

> [...]
    > chyba że spadkodawca lub darczyńca inaczej postanowił.
    >
    > Jeśli więc darujący (bądź inny) nie postanowił inaczej to jest to

    czyli w grę wchodzić może jeszcze późniejszy testament bądź dziedziczenie ...

    dziękuję ślicznie za wyczerpujące odpowiedzi

    pozdrawiam i miłego dnia życzę
    Aska

  • 14. Data: 2007-07-06 12:56:52
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Aska" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Ja nie mówię o sobie ;) dla mnie intercyza rozwiązałaby dużo spraw ...

    w takim razie musisz przekonac lubego, bo jak widze w nim jest problem ;)

  • 15. Data: 2007-07-06 12:58:06
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > dużo taka procedura kosztuje teraz u notariusza ?? ;)

    to zalezy od notariusza, jak macie znajomego wezmie mniej, a jak nie to
    jest to jakis koszmarny procent od wartosci nieruchomosci, a poza tym jest
    darmowe, bo w pierwszeli linii w rodzinie

  • 16. Data: 2007-07-06 14:15:58
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Aska" <a...@o...pl> wrote in message

    > czyli w grę wchodzić może jeszcze późniejszy testament bądź dziedziczenie
    >
    > dziękuję ślicznie za wyczerpujące odpowiedzi

    Ty się dziewczyno zastanów czy branie ślubu w towim przypadku ma w ogóle
    sens.

  • 17. Data: 2007-07-06 16:19:39
    Od: "Aska" <a...@o...pl>

    > Ty się dziewczyno zastanów czy branie ślubu w towim przypadku ma w ogóle
    > sens.

    Drogi witku pytanie było prawnicze, czy Ja prosiłam o umoralnianie ??

  • 18. Data: 2007-07-06 23:24:14
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 06.07.2007 szerszen <s...@t...pl> napisał/a:
    > Użytkownik "Aśka" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    > po pierwsze prdzed slubem, czyli maja je tobie aktem darowizny darowac

    Niekoniecznie vide art. 33 u.2.

    --
    Marcin

  • 19. Data: 2007-07-06 23:26:56
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 06.07.2007 Aska <a...@o...pl> napisał/a:
    > czyli w grę wchodzić może jeszcze późniejszy testament bądź dziedziczenie ...

    Nie tylko, również darowizna.

    --
    Marcin