  • 1. Data: 2007-07-06 08:35:03
    Temat: * TRUPI ORSZAK *
    Od: Bungo <b...@g...pl>

    ze strony:
    http://ryszard-zajac.blog.onet.pl/
    ----------------------------------

    Trupi orszak

    Trwa proces kanonizacji Barbary Blidy. Aktyw "lewicy i demokratów"
    uczynił sobie z jej trumny białego konia, na którym chce dojechać do
    znacznie lepszego niż aktualnie żałosny wyniku wyborów. Trupi orszak
    obecny jest w mediach od wielu tygodni. Powożą nim dziarsko liderzy
    poskomunistycznego SLD oraz były wiceminister sprawiedliwości Leszek
    Piotrowski (kiedyś AWS), który ochoczo dołączył do tego osobliwego
    zaprzęgu. Festiwal medialny Piotrowskiego ma główne przesłanie:
    komisja śledcza. Na niej Pan Pseudo-Adwokat mógłby choć przez chwilę
    stać się medialną gwiazdą. Festiwal został przerwany moim wnioskiem do
    Okręgowej Rady Adwokackiej w Katowicach o wszczęcie postępowania
    dyscyplinarnego przeciwko Piotrowskiemu. W reakcji na kłamstwa mediów
    na mój temat musiałem wytoczyć już trzy postępowania cywilne i jedno
    karne, ale to niestety nie koniec. Niewykluczone też, że także z
    Piotrowskim spotkam się w sądzie. Może to on, jako zawodowiec, pozwie
    mnie do sądu?

    Pomysłu komisji śledczej tonące w sondażach komuchy uczepiły się
    niczym brzytwy. Dlatego wciąż mnożą rozmaite wątpliwości, nawet tam -
    gdzie ich nie ma. Temu służy np. ewidentne kłamstwo Janusza Zemke
    (oczywiście SLD) iż rzekomo "coś kombinowano z taśmami". Wcześniej
    Piotrowski gromko wołał, że tych taśm nie ma. Nagrane jest na nich
    ponoć tylko pukanie do drzwi Blidy. Zapewne komuchy pragną wykazać, że
    pukano zbyt głośno albo nieprawidłowo. Owszem, kombinacje z taśmami są
    widoczne jak na dłoni - są to kombinacje propagandowe, a ich autorami
    aktyw SLD oraz marzący o politycznej posadzie mecenasik.

    Dzisiejsza "Gazeta Wyborcza" publikuje głośno reklamowany tekścik pt.
    "Kto kazał zatrzymać Blidę?". Wyborcza dopuszcza się grubej
    manipulacji, publicznie wywołując wrażenie, jakoby 25 kwietnia 2007
    miała być zatrzymana tylko Blida. Wiadomo przecież, że tego dnia
    funkcjonariusze ABW wkroczyli do kilkunastu mieszkań; tego dnia
    zatrzymano kilka osób; osiem z nich zostało przez Sąd Rejonowy w
    Katowicach aresztowanych. Oczywiście o tym nie ma słowa w
    propagandowym tekście. Nie bardzo rozumiem, dlaczego "Wyborcza"
    histeryzuje. Odpowiedź na tytułowe pytanie zawarta jest w tekście i
    jest oczywista. Nakazy (a nie jeden nakaz) zatrzymania podpisał szef
    grupy prokuratorów z Prokuratury Okręgowej w Katowicach, prowadzących
    śledztwa w sprawie afery węglowej oraz korumpowania osób publicznych -
    Tomasz Balas. W przereklamowanym jako niezwykle odkrywczy tekście
    Wojciecha Czuchnowskiego nie dostrzegam żadnych rewelacji. Poza
    jednym faktem - uważam, że zarzuty korupcji powinny być postawione
    Barbarze K., zwanej Alexis. Zwłaszcza że nie zeznała wszystkiego, a
    część swoich zeznań "skorygowała" tak, by umniejszyć swą wiodącą
    przecież rolę w tym przestępczym procederze. Postawienie jej zarzutów
    nie oznacza oczywiście, że w trakcie procesu sąd mógłby wziąć pod
    uwagę jej postawę w śledztwie i np. zdecydowanie obniżyć karę lub
    nawet odstąpić od jej wymierzenia. Ale akurat ten wątek nie jest dla
    Czuchnowskiego ważny. Nie jest ważne zwalczanie korupcji, o tym w
    tekście nie ma nawet przeciwnka. Liczy się tylko reanimacja trupiego
    orszaku...

    "Wyborcza" twierdzi, że posiada protokoły z przesłuchań czwórki
    prokuratorów, prowadzących śledztwo w sprawie korupcji. Ciekawe, kto
    je wyniósł z prokuratury. Adw. Piotrowski otrzymał je pewnie jako
    pełnomocnik męża Blidy - ale on oczywiście tego nie zrobił ;-)
    Chociaż zaraz po publikacji oświadczył, że "potwierdza publikację
    "Gazety". Nie wiem co i po co "potwierdza", ani też czy "potwierdza"
    wszystkie rewelacje. Jeśli bowiem uwiarygadnia również fragment
    odnoszący się do mnie - to spotkamy się z tym pseudo-adwokatem w
    sądzie. Wyborcza nie ujawnia, co lub kto jest źródłem kolejnych
    kłamliwych rewelacji na mój temat. Obawiam się, że autor tekstu
    popuścił wodze fantazji, albo - kierowany politycznym interesem -
    świadomie skłamał.

    Oświadczam, że Wojciech Czuchnowski, w tekście "Kto kazał zatrzymać
    Blidę", opublikowanym w dzisiejszej "Gazecie Wyborczej", w odnoszącym
    się do mnie fragmencie: "Opierali się na zeznaniach (...) Ryszarda
    Zająca, kiedyś posła Sojuszu, który w ostatnich latach oskarżał
    dawnych kolegów o korupcję, nie przedstawiając dowodów. W śledztwie
    Zając powtarzał oskarżenia, wymieniając znanych polityków SLD - oprócz
    Blidy, Krzysztofa Janika, Aleksandra Kwaśniewskiego, Danutę Waniek,
    Zbigniewa Siemiątkowskiego" - napisał nieprawdę, jakobym "w ostatnich
    latach oskarżał dawnych kolegów o korupcję" zaś "w śledztwie
    powtarzał oskarżenia". Oczekuję od autora oraz "Gazety Wyborczej"
    przeprosin oraz sprostowania; w przypadku uchylenia się od tego
    skieruję sprawę na drogę sądową. Do wymienionych nazwisk nie będę się
    odnosił, wbrew bowiem kłamstwom Czuchnowskiego staram się nie
    komentować takich dywagacji.

    PS.
    W mojej ocenie po formalnym zamknięciu śłedztwa dot. Blidy, jeśli nie
    zaszkodzi to innym śledztwom oraz postępowaniu sądowemu przeciwko
    Alexis i innym, Ministerstwo Sprawiedliwości powinno opublikować
    "Białą Księgę" z tego śledztwa. Skończy się wtedy wreszcie paliwo dla
    "trupiego orszaku" - skonstruowane z przeinaczeń, kłamstw ,
    politycznych inspiracji oraz krętackich niedomówień. Każdy będzie mógł
    sobie wyrobić zdanie - w oparciu o źródłowe dokumenty, a nie wybiórcze
    "interpretacje" - czy były podstawy do przedstawienia zarzutów
    Barbarze Blidzie.

  • 2. Data: 2007-07-06 09:34:13
    Temat: Re: * TRUPI ORSZAK *
    Od: Jacek_P <E...@c...edu.pl>

    Bungo <b...@g...pl> napisal:
    [ ciach ]

    Wypadaj z tym na zlot pisowcow. Tam cie docenia.
    --
    Jacek

  • 3. Data: 2007-07-06 13:24:37
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Jacek_P" <E...@c...edu.pl> napisał w
    wiadomości news:f6l2al$22b$2@srv.cyf-kr.edu.pl...
    > Bungo <b...@g...pl> napisal:
    > [ ciach ]
    >
    > Wypadaj z tym na zlot pisowcow. Tam cie docenia.

    Cóż za elokwencja, POpaprańcu;))

    --
    Pzdr
    Leszek