  • 11. Data: 2011-02-09 17:04:43
    Temat: Re: Przepisanie głównego najemcy lokalu - batalia z biurokracją...
    Od: " GK" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał(a):

    > (...)
    Nie przejmuj się tym, co pisze Animka. To troll (o dziwo w wieku, w którym
    ludzie powinni uchodzić za mędrców), który donosi na swojego sąsiada za brak
    meldunku.:)

    GK

  • 12. Data: 2011-02-09 17:48:21
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-02-09 17:53, GK pisze:
    > Jeśli ośrodek zacznie wymuszać przemeldowanie ojca to podejrzewałbym
    > szwindel lub przynajmniej chęć zapewnienia sobie dostępu do emerytury/renty
    > ojca. Ośrodek prywatny czy publiczny?

    Już były takie afery. Właściciel takiego ośrodka przejmował staruszków
    mieszkania.
    Było to w TVN Uwaga bodajże.

    --
    animka

  • 13. Data: 2011-02-09 17:52:12
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-02-09 18:04, GK pisze:

    > Nie przejmuj się tym, co pisze Animka. To troll (o dziwo w wieku, w którym
    > ludzie powinni uchodzić za mędrców), który donosi na swojego sąsiada za brak
    > meldunku.:)

    Debilu, sam do siebie to piszesz?
    To dzielnicowy przy okazji sprawdzil meldunek tego narkomana, przed
    zgłoszeniem do sądu karnego za zakłócanie spokoju i grożenie. Mieszkanie
    było traktowane jako garsoniera dla dilerów na balangi.

    --
    animka

  • 14. Data: 2011-02-09 19:32:45
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2011-02-09 18:52, animka pisze:

    > Mieszkanie
    > było traktowane jako garsoniera dla dilerów na balangi.

    Założę się, że słowo 'garsoniera' jest ci zupełnie obce.

    --
    spp

  • 15. Data: 2011-02-09 20:42:54
    Od: Norbert <n...@M...com>

    animka napisał(a):

    > Czyli już kombinujesz, żeby ojca wysiudać z jego mieszkania :-(

    animka mogła byś nie zabierać głosu w sprawie o której nie masz pojęcia?
    Poprzestań może na doradzaniu drukarek lexmark na grupach.
    Opiekuje sie ojcem od 6 lat. Nie moge podjac zatrudnienia, mam małe
    dziecko. A sprawe oddania rozwazam tylko w przypadku kiedy nie bede w
    stanie w warunkach domowych podołać opiece.
    Wyobraz sobie ze postępująca choroba zaczyna uniemozliwiac ojcu picie
    płynów, przełykanie itd.
    Konsekwencją może być założenie rurek w brzuchu do karmienia strzykawką
    sterylnymi pokarmami i sporo wiecej utrudnień ktore do wykonania w domu
    sa mało możliwe.
    Zanim zabierzesz głos ugryz sie w jezyk bo piszac takie bzdury nie masz
    bladego pojecia kogo oceniasz i w jakiej sytuacji.
    Obiecałem sobie że ojca nie oddam nigdzie do poki dam rade i bedzie mnie
    poznawał.
    On juz mnie nie poznaje a ja położyłem całe życie rodzinne i prywatne by
    dalej sie nim opiekować bo jest moim jedynym żyjącym członkiem rodziny (
    nie licząc córeczki i narzeczonej).
    Głupio ci teraz?

  • 16. Data: 2011-02-09 20:44:10
    Od: Norbert <n...@M...com>

    animka napisał(a):

> [...]
    > zgłoszeniem do sądu karnego za zakłócanie spokoju i grożenie. Mieszkanie
    > było traktowane jako garsoniera dla dilerów na balangi.

    Zrobisz nam tą przyjemność i opuścisz ten wątek? Ja mam ważną sprawe do
    załatwienia i poprosiłem o porade a nie udzielanie się kogoś kto pisze
    na wszystkich grupach same głupoty.

  • 17. Data: 2011-02-09 20:46:46
    Od: Norbert <n...@M...com>

    GK napisał(a):

    > Stały meldunek to pochodna (stałego) miejsca zamieszkania. Teoretycznie:
    > jeśli intencją ojca będzie przeniesienie się do ośrodka "na stałe" to należy
    > go wymeldować z obecnego mieszkania. Nie wydaje mi się, by istniały jednak
    > przeszkody, by twierdzić, że pobyt w ośrodku jest czasowy (w końcu służy on
    > polepszeniu/niepogarszaniu się stanu zdrowia) - choćby trwał i piętnaście
    > lat. Jeśli ośrodek zacznie wymuszać przemeldowanie ojca to podejrzewałbym
    > szwindel lub przynajmniej chęć zapewnienia sobie dostępu do emerytury/renty
> [...]

    Dostęp do emerytury i tak by ośrodek miał.
    To ośrodek państwowy który pobiera 80% emerytury a za reszte ja musze
    zapewnić leki, pieluchy itd.
    Kwestie oddania ojca do takiej placowki odwlekam do momentu kiedy nie
    bede w stanie się nim zajmować dalej a wierz mi że trwam w tym od dawna
    , wielu ludzi mi mowilo ze dawno by oddali a ja powiedzialem ze poki
    moge i daje rade to nie oddam.
    Po prostu chce wiedziec jak by to bylo gdyby taka konieczność zaszła.

  • 18. Data: 2011-02-09 21:49:16
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-02-09 20:32, spp pisze:

    > Założę się, że słowo 'garsoniera' jest ci zupełnie obce.

    Pewnie jest. Ja za garsonierę uważam mieszkanie, w którym się nie zawsze
    mieszka, takie mieszkanie wynamowane jest na prowadzenie np. burdelu czy
    imprez z bandyckim darciem mord na całe osiedle, trzaskanie po nocach
    drzwiami, puszczanie na full muzyki o 2 w nocy, bo przecież się kupiło
    kino domowe, a tu lepiej brzmi - można się przed ludźmi pochwalić, bo ze
    stodoły na polu nikt przecież by nie usłyszał.

    --
    animka

  • 19. Data: 2011-02-09 21:56:26
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-02-09 21:42, Norbert pisze:
    > Obiecałem sobie że ojca nie oddam nigdzie do poki dam rade i bedzie mnie
    > poznawał.

    No i tak Ci dopomóż Bóg.

    > On juz mnie nie poznaje a ja położyłem całe życie rodzinne i prywatne by
    > dalej sie nim opiekować bo jest moim jedynym żyjącym członkiem rodziny (
    > nie licząc córeczki i narzeczonej).
    > Głupio ci teraz?

    A czemu niby miałoby mi być głupio?
    Tobie może być głupio i możesz mieć kiedyś wyrzuty sumienia że ojca do
    umieralnika oddałeś.

    --
    animka

  • 20. Data: 2011-02-09 21:58:48
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-02-09 21:44, Norbert pisze:

    > Zrobisz nam tą przyjemność i opuścisz ten wątek? Ja mam ważną sprawe do
    > załatwienia i poprosiłem o porade a nie udzielanie się kogoś kto pisze
    > na wszystkich grupach same głupoty.

    Przepraszam, ale to mój wątek wtrącono w Twój wątek, więc objeżdżaj sprawcę.
    Już uciekam z tego watku.
    Trzymaj się!

    --
    animka