  • 1. Data: 2007-09-21 08:43:32
    Temat: Przeniesienie do rezerwy
    Od: "deenoos" <g...@p...fm>

    Witam. Wybaczcie jeśli NTG ale nie mogłem znależć nic o wojsku, a moje
    pytanie jest podtekstu prawniczego :)
    Mam 29 lat przed rokiem dokładnie we wrześniu 2006 roku ukończyłem uczelnię
    wyższą z tytułem mgr (studia rozpocząłem w 1999 roku), dyplom odebrałem
    przed kilkoma dniami i w związku z tym mam pytanie czy ustawowo przysługuje
    mi prawo przeniesienia do rezerwy WP? Jeśli tak to czy musze poza
    dostarczeniem do WKU dyplomu spełnić jakieś inne warunki?
    Z góry dziękuję za pomoc.
    Pozdrawiam
    deenoos

  • 2. Data: 2007-09-21 09:11:17
    Temat: Re: Przeniesienie do rezerwy
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 21.09.2007 deenoos <g...@p...fm> napisał/a:
> [...]
    > mi prawo przeniesienia do rezerwy WP? Jeśli tak to czy musze poza
    > dostarczeniem do WKU dyplomu spełnić jakieś inne warunki?

    To bardzo szeroki temat. Poczytaj:

    http://wku.samotnia.eu.org/

    i http://forum.wojsko-polskie.pl/

    Ale jeśli rozpocząłeś w 1999 roku, to będziesz przeniesiony do rezerwy.
    Może nawet już jesteś, tylko o tym nie wiesz. :)
    --
    Samotnik
    http://www.pachnidelko.pl/