  • 1. Data: 2007-09-20 21:02:21
    Temat: prawa autorskie ogłoszen - radio, gazety
    Od: m...@g...com

    Witam, chciałbym uruchomić na mini stronie dział ogłoszeń - zeby nie
    swiecil pustkami chcialbym opublikowac tam ogloszenia znalezione/
    uslyszane w necie/eterze.

    Czy moge kopiowac darmowe ogloszenia z gazet, z radia, zeby na
    poczatku zapelnic strone ogloszeniami? Oczywiscie chodzi mi o
    wrzucenie tych ogloszen znalezionych na slupach ogloszeniowych,
    stronach, w radiu bez wiedzy autorow tych ogloszen ale to w sumie im
    tylko na reke, ze rozpowszechniam ich ogloszenia bezplatnie ale chce
    wiedziec czy to legalne?

    dziekuje
    M.

  • 2. Data: 2007-09-21 01:13:40
    Temat: Re: prawa autorskie ogłoszen - radio, gazety
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 20.09.2007 m...@g...com <m...@g...com> napisał/a:
> [...]
    > stronach, w radiu bez wiedzy autorow tych ogloszen ale to w sumie im
    > tylko na reke, ze rozpowszechniam ich ogloszenia bezplatnie ale chce

    W przypadku ogólnym - nie wolno (będziesz musiał np. ocenić, czy dane
    ogłoszenie stanowi utwór w świetle PA).
    To czy na rekę czy nie tez możesz mieć lekkie kłopoty aby ocenić.

    --
    Marcin