  • Data: 2013-05-27 12:50:08
    Temat: Re: Przemoc w matriarchalnym społeczeństwie.
    Od: Paweł <j...@n...doczekal> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.05.2013 10:53, Chiron pisze:
    > Użytkownik "Paweł" <j...@n...doczekal> napisał w wiadomości

    > Pawle- napisze Ci może bardzo ogólnie- ale chciałem tym odpowiedzieć i
    > na to, co piszesz teraz i na to, co mnie dziwiło czytając Twoje posty.
    > Ty po prostu proponujesz odtrutkę o wiele groźniejszą od samej trucizny.

    więc podaj jakieś poszlaki, cokolwiek weryfikowalne i oparte na więcej
    niż jednym przypadku twojego znajomego który miał kolegę który słyszał
    sugerujące że odtrutka jest bardziej szkodliwa.

    > W Twoich postach IMO przejawia się też podejście do prawa typu: "skoro
    > prawo nie obejmuje takiego wypadku, to należy je zaostrzyć".
    absolutnie nie. a nawet wprost przeciwnie. skąd ci to przyszło do głowy.
    czy ja chcę 30 lat bezwzględnego więzienia dla gwałcicieli? cokolwiek o
    wysokości kar pisałem w ogóle?

    > Chyba, że uważasz, że tak rzeczywiście ma być- prawo ma być idealne i
    > obejmować dokładnie wszystko, co tylko możliwe. Tyle, że to oznacza
    > życie w piekle na ziemi.
    nie wiem z czym dyskutujesz, na pewno nie z mną.

    --
    Paweł