  • Data: 2013-05-27 12:50:52
    Temat: Re: Przemoc w matriarchalnym społeczeństwie.
    Od: xantiros <x...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.05.2013 10:28, Wojciech Bancer pisze:
    > On 2013-05-27, xantiros <x...@y...com> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Za 600 zł "żyje jak pączek"? Bądź poważny.

    Przeczytaj uważnie co napisałem, koszty utrzymania ma zerowe - mops
    wszystko pokrywa + talony na żywność (jak byś nie liczył to jest sporo
    kasy), od frajera dostaje też kasę - dalej twierdzisz ze piszę nie
    poważnie ?

    > I nawet uznając, że jest to jej
    > cel, to tego typu sytuacje to wyjątek, a nie statystyczna reguła.

    mało wiesz, jak myslisz dlaczego wiele konkubinatów ma w dupie to co
    mówią o związkach partnerskich ? Przyczyna jest prosta, w takim związku
    stracili by dopłaty/zapomogi z opiek. Nie masz pojęcia ile tak "rodzin"
    ciągnie i ma się dobrze, nie raz jest to jedyny argument na pytanie
    dlaczego sobie nie wezmą cywilnego.