  • Data: 2013-05-27 10:08:48
    Temat: Re: Przemoc w matriarchalnym społeczeństwie.
    Od: xantiros <x...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.05.2013 18:52, Wojciech Bancer pisze:
    > On 2013-05-26, Yerine Ictimai <y...@g...com> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > No bez przesady. O ile mąż nie jest wspomnianym krezusem, to alimenty
    > pozwalają ledwie na podstawowe potrzeby, a nie na "cieszenie się
    > życiem".

    nie ma tak źle jak piszesz, żona ma taką jedną koleżankę, 600zł
    alimentów, opieka jej opłaca czynsz, 50% prądu i gazu, całość
    przedszkola, talony na żywność + frajer (nie wiem już który) pracujący
    na wyjazdach. Laska żyje jak pączek, zabawy, zabawy, zabawy oraz walenie
    rogów frajerowi. Żyć nie umierać. Na pracę ma sposób aby jej nie
    utrzymać dłużej, tak aby pozostać bezrobotną - w pierwszym tygodniu
    pracy - dziecko jest od razu chore i to na co najmniej tydzień. A
    dziecko jak tylko okazja jest u jej matki. Na pytanie co zrobi jak
    dziecko dorośnie, pada odpowiedz "jak to co, zrobię sobie drugie".

    Takich przypadków można by mnożyć zapewne wiele.