  • Data: 2013-05-27 13:39:27
    Temat: Re: Przemoc w matriarchalnym społeczeństwie.
    Od: xantiros <x...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.05.2013 13:31, Wojciech Bancer pisze:
    > On 2013-05-27, xantiros <x...@y...com> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Powiewa mi skąd ma inne pieniądze. Tematem było "życie" za alimenty i wyrachowanie
    > w tym kierunku. "biedowanie", "mopsy", czy kasa od innych facetów się w temat
    > ewidentnie nie wpasowują.

    Za alimenty mało kto tylko żyje, jak chcesz mieć rację to ją masz - za
    same alimenty nikt nit wyżyje - ale życie pisze lepsze scenariusze niż
    ci się wydaje, ja podałem tylko jeden z takich scenariuszy.

    > I jestem w stanie sobie wyobrazić, że dziecko te 600 zł "zjada". Ubrać też się
    > trzeba. Jak chodzi Ci o to, że dzięki dziecku ma prawo do świadczeń od państwa,
    > to pewnie masz rację, ALE nie jest to "życie jak pączek", tylko wegetacja.

    Nie wegetacja, tylko pewien sposób na "zarabianie", tak jak złodziej
    żyje z kradzieży - która to kradzież jest jego formą zarabiania.