  • 21. Data: 2009-02-16 18:06:14
    Temat: Re: Przejście przez tory lub ulicę, kiedy można?
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl>

    Art. 62. Ustawy o transporcie kolejowym:

    "1. Straż ochrony kolei zobowiązana jest do współdziałania z Policją, Strażą
    Graniczną,Żandarmerią Wojskową, organami kontroli skarbowej i Inspekcją
    Transportu Drogowego.2...."

    Tu nic nie ma o straży miejskiej.

    Czyli policjant może wlepić madat, a strażnik miejski nie?

    --
    (tekst w nowej ortografi: ó->u , ch->h ,rz->ż lub sz, -ii-> -i)
    Ortografia to NAWYK, często nielogiczny, ktury ludzie ociężali umysłowo

  • 22. Data: 2009-02-16 19:32:48
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "pbz" <p...@t...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    > Koło mnie jest w takim razie nielegalne przejście, bo są niby zasieki
    > z par 15 ust 2, ale ani krzyża, ani 'strzeż się pociągu' ani nawet
    > 'baczność' - bo jest to linia zelektryfikowana... par 80...

    Zatem jest po prostu niewłaściwie oznakowane albo faktycznie nielegalne.
    Zgłoś ten problem, a będą musieli naprawić, albo zlikwidować przejście.

    Czyli całka :-)

  • 23. Data: 2009-02-16 19:33:42
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Stokrotka" <o...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Inspekcją Transportu Drogowego.2...."
    > Tu nic nie ma o straży miejskiej.
    > Czyli policjant może wlepić madat, a strażnik miejski nie?

    Policjant na pewno może. Strażnik Miejski chyba nie i musi kierować wniosek
    o ukaranie do sądu.

  • 24. Data: 2009-02-16 20:01:18
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl>

    > Użytkownik "Stokrotka" <o...@a...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Policjant na pewno może. Strażnik Miejski chyba nie i musi kierować
    > wniosek o ukaranie do sądu.
    Dlaczego na pewno?
    To im wolno z byle powodu (zobaczy człeka) włazić na teren kolei?
    Nie tylko SOKowi wolno?

    A na jakiej podstawie straży miejskiej można w takiej sytuacji kierować
    wniosek do sądu?

  • 25. Data: 2009-02-16 20:46:39
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 16 Feb 2009, Tristan wrote:

    > (autor Andrzej Lawa

    > jaaaaaaaasne.... Każdy twój krok musi być opisany przez prawo, a każdy
    > kawałek terenu ogrodzony, oznaczony tabliczkami w 7 językach...

    Jak zwykle czegoś się raczysz przyczepić, ale racji nie dostaniesz.
    Poprzednicy czepiają się BRAKU PRAWA postępowania zgodnie ze zdrowym
    rozsądkiem. Prawo nakazuje iść wzdłuż torów do najbliższego oznaczonego
    przejścia - bez możliwości przejścia "na własną odpowiedzialność,
    po uprzednim upewnieniu się iż nie spowoduje się zagrożenia ani
    utrudnienia ruchu pociągów".
    A jest to na ogół dość łatwe - pociągi rzadko biorą zakręty
    z zarzucaniem tylnych kół ;)

    > Tobie to
    > pewnie i tak nie pomoże,

    Czytając grupy to odnoszę wrażenia że na sztuki to generujesz jednak
    większą ilość problemów niż Andrzej ;]

    > nie fotografować, to się rzucałeś.

    Kiedy to jest IMVHO taki sam przypadek jak wyżej - bezprawne prawo.
    Bo prawo które nie jest przestrzegane "bo musi" jest równie złym
    prawem, jak to którego sie przestrzega "wymiar".
    A w archiwum są AFAIR opisy niestosowania przepisów - "bo się
    nie przyjęły".

    pzdr, Gotfryd

  • 26. Data: 2009-02-16 21:25:07
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 16 luty 2009 21:46
    (autor Gotfryd Smolik news
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <Pine.WNT.4.64.0902162139340.1060@quad>):

    > Jak zwykle czegoś się raczysz przyczepić, ale racji nie dostaniesz.

    Ojejku.

> [...]
    > przejścia - bez możliwości przejścia "na własną odpowiedzialność,
    > po uprzednim upewnieniu się iż nie spowoduje się zagrożenia ani

    Straszne. Chyba się popłaczę.

    > Czytając grupy to odnoszę wrażenia że na sztuki to generujesz jednak
    > większą ilość problemów niż Andrzej ;]

    No i penis. To jest ostatnia grupa na jakiej uczestniczę. Niedługo i tą
    odłączam od czytnika.

    > Kiedy to jest IMVHO taki sam przypadek jak wyżej - bezprawne prawo.

    To wasze zdanie. Wg mnie każdy ma mieć prawo do niefotografowania go czy
    niefotografowania jego prywatnej własności, zwłaszcza z wnętrza tej
    własności. Kolega Wulkaniczy wlazł z buciorami na prywatny teren i jeszcze
    śmiesznie podskakiwał. Na szczęście sąd ZTCW mu wyjaśnił, że se może tupać
    do upadłego. Za chwilę Wulkaniczny albo inny podobny przeskoczy mur przy
    moim domu, wlezie mi do basenu i będzie mnie w slipkach fotografował, a jak
    w ryja dostanie, to poleci z płaczem do sądu, że bezprawne prawo i że on
    tup-tup-tup chce i koniec, bo se chce poszpanować swoim fotopstrykadełkiem.

    --
    Tristan

    Kupię płyty/kasety/mp3/cokolwiek z płyt Mydełko Fa i Mydełko Fa 2

  • 27. Data: 2009-02-16 21:31:33
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > wiadomości news:gncff4$3kb$4@inews.gazeta.pl...
    > Dlaczego na pewno?

    Bo przewidziano takie prawo w stosownej ustawie.

    > To im wolno z byle powodu (zobaczy człeka) włazić na teren kolei?

    Nawet SOK-ista tego mandatu nie daje stojac na torach, bo mógłby go pociag
    potracić. Przecież, by stwierdzić, ze ktoś przeszedł tory
    niekoniecznientrzeba na nie włazić.

    > Nie tylko SOKowi wolno?

    Nie tylko.

    > A na jakiej podstawie straży miejskiej można w takiej sytuacji kierować
    > wniosek do sądu?

    Pewnie będzie to dla Ciebie zaskoczenie, ale wniosek o ukaranie za takie
    wykroczenie możesz nawet Ty złożyć do sądu. Wiec czemu nie mógłby złozyc go
    Strażnik Miejski?

  • 28. Data: 2009-02-16 21:47:39
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Robert Tomasik pisze:

    > Pewnie będzie to dla Ciebie zaskoczenie, ale wniosek o ukaranie za takie
    > wykroczenie możesz nawet Ty złożyć do sądu. Wiec czemu nie mógłby złozyc
    > go Strażnik Miejski?

    Na jakiej podstawie?

    --
    Liwiusz

  • 29. Data: 2009-02-16 21:59:52
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    Tristan pisze:

    > No i penis. To jest ostatnia grupa na jakiej uczestniczę. Niedługo i tą
    > odłączam od czytnika.

    Faktycznie, niezły powód do zmiany prawa - bo Tristan przestanie czytać
    grupy dyskusyjne ;)

    =^;^= [ [nick][at][nick].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \

  • 30. Data: 2009-02-16 22:01:02
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Na jakiej podstawie?

    Art. 17§3 kpow w odniesieniu do Straży Miejskiej, a jeśli chodzi o każdego
    z nas to art. 25§4 kpow. Oczywiście ktoś musi wykazać, ze został działaniem
    sprawcy pokrzywdzony.